Oki, to mój post jest :> Co do terminu to
do północy w pt 10.01. To 6 dób na sklejenie posta.
Stan zdrowia
Karl 12/15; s.draśnięty (0);
Anthon 8/12; s.ranny (-10);
Manfred 3/12; s.krytyczny (-30);
Igor 2/12; s.krytyczny (-30);
Jana 15/15; s.zdrowy (0);
Alex 5/15; s.ciężki (-20);
Allif 13/14; s.draśnięta (0)
PZ
Karl 420 PZ
Anthon 205 PZ
PD
- Anthon 10 PD za wrzucenie szybkiego posta
- Anthon 10 PD za odegranie hardości charakteru
- Anthon 10 PD za sprawne ogarnięcie posta i mechy
- Karl 10 PD za wrzucenie szybkiego posta
- Karl 10 PD za szybką decyzyjność co dalej
razem:
Karl 75 + 20 = 79 PD
Anthon 635 + 30 = 665 PD -300 PD (Atak 1>2) = 365 PD
---
@Wszyscy
- W tej turze minęło z parę min. W sam raz aby sobie pobiegać, postrzelać i powalczyć.
- Generalnie obie grupy są już po sąsiedzku ze sobą. Chociaż grupa łowczych o tym nie wie. Więc miejcie na uwadze swoje posty/deklarki.
@Łowcy
Stan zdrowia:
piwnica:
Anthon 8/12 s.ranny (-10) (OP 4+; br.ręczna)
Deacher 15/16 s.draśnięty (0) (OP 7+; pistolet x2; br.ręczna; lewak)
Oswald 17/17 s.zdrowy (0) (OP 7+; br.ciężka; br.ręczna; śr.tarcza (-20) )
Alex 5/15 s.ciężki (-20) (OP 8+; włócznia; br.ręczna; tarcza średnia -20)
Żołnierz 09 8/13 s.ranny (-10) (OP 8+; włócznia; br.ręczna; tarcza -20)
Żołnierz 10 6/13 s.ciężki (-20) (OP 8+; włócznia; br.ręczna; tarcza -20)
- Walka zaczęła się na całego (z mechy 3 tury). Piwnica jest zbyt mała aby pomieścić wszystkich chętnych do walki. Więc do pewnego stopnia ogranicza to ciurkanie się szkieletów do wnętrza. Ale jak tylko któryś z nich zginie to z miejsca jest zastępowany przez kolejnego. Stąd walka w piwnicy to seria pojedynków żywych z nieumarłymi.
- Na koniec posta Anthon pokonał swojego szkieleta. Więc jako jedyny z całej grupki nie jest w tej chwili w zwarciu. Idzie na niego kolejny szkielet ale Oswald ma zamiar go przejąć.
- Z korytarza skąd przyszli żywi widać kolejne szkielety. Ale jest szansa, że w przejściu da radę zablokować jedna lub dwie osoby nim się wleją do środka.
- Generalnie chciałbym wiedzieć jakie zamiary ma Anthon tak na kolejne kilka kolejnych tur. By nie stopować akcji co mechaniczną turę bo utkniemy w tej walce na nie wiadomo jak długo
@Karl
- Poszła palba po omacku. Sądząc na słuch to któraś z tamtych dwóch musiała oberwać. Ale jak bardzo i co się tam stało to nie wiadomo.
- Potem cała trójka daje dyla. Więc w biegu i po ciemku nie ma jak przeładować broni palnej. Dlatego na koniec mojego posta jest rozładowana. Załadowanie pistoletu to 1 Tura; załadowanie arkebuza to 2 Tury. Karl ma 2x pistolet, Jensen ma 1x arkebuz, 1x pistolet.
- Na koniec posta trójka dociera do miejsca walki łowców. Ale jest ejszcze w głębi ciemnego korytarza więc ze środka ich nie widać. A i tak tam są wszyscy mocno zajęci. Zaś cała trójka widzi tylko wąski wycinek piwnicy bo właśnie stoją w głębi korytarza.
- Niemniej pościg gdzieś tam za nimi wciąż słychać i zbliża się. Więc niedługo mogą się pojawić w tej okolicy.
- Podobnie jak u Arvelusa, chciałbym wiedzieć jakie Karl z pozostałą dwójką ma zamiary na kilka następnych tur
Stan zdrowia
- Karl 12/15 s.ranny (0) (OP 8+; pistolet x2; br.ręczna)
- Jensen 5/15 s.ciężki (-20) (OP 9+; arkebuz, pistolet, br.ręczna)
- Allif 13/14 s.draśnięty (0)(OP -; dł.łuk, br.krótka: sztylet)
---
- I chyba tyle z mojej strony co do tej tury
Cytat:
Poza tym, jeśli to jeszcze będzie miało znaczenie, to wykupi sobie Odp +5 i Ataki +1.
|
- Sorasy, przegapiłem wcześniej ten post :/
- ODP nie bo ostatnio to podnosiłeś a wiela się nie zmieniło od tego czasu.
- Ataki tak, możesz rozwinąć o 1. Czyli Atak 1>2 i 665-300=365 PD