Tak po prawdzie to obrażenia są lethal, ale dla Was wampirów to jak superficial. Przy czym podana wartość to już po podzieleniu ich na połowę.
W tej konkretnej sekundzie jeszcze walczycie. Jeszcze możecie mu odciąć nogi, przestrzelić kolana, albo np. złapać (brawl+strenght). Cokolwiek zrobicie trudność wyznaczyła jego nadzwyczajna atletyka (ST4).
Latarka powoduje, że nie masz kar Ty, ani Tony który też strzela. Yusuf walczy w zwarciu, więc jemu to wielkiej różnicy nie robi.
Jeżeli przepuście teraz stwora, a będziecie chcieli go znaleźć, to ja powinienem Was pytać jak to robicie. Sam miałbym kilka pomysłów. Survival - tropienie, Investigation - rozglądanie się w poszukiwaniu śladów. Streetwise - skojarzenie schematów stosowanych w metrze i ocena potencjalnej drogi ucieczki.... to pierwsze trzy z brzegu, a i pewnie awarness, occult czy animal ken znalazłoby zastosowanie.
No a gonienie go to byłaby atletyka i pewnie wits na samym początku (szybkość zrywu) a później stamina z atletyką, czy się nie zasapiecie.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |