Dodałem kilka pośledniejszych broni:
- krótki miecz
- nóż rzeźniczy
- nóż myśliwski
- widły
- trójząb
- kosa na sztorc
Razem jest 40 broni (niektórymi z nich można walczyć w 2-3 wariantach), pogrupowanych w 9 rodzajów.
Dodałem kilka nowych umiejętności:
- Tajemniczy gość
- Wulkan energii
- Dobra pozycja
- Lepkie łapy
- Żółw
- Kocie ruchy
Stworzyłem listę sześciu tarcz i zmieniłem nieco ich parametry maksymalne. Zauważyłem, że dochodziło do paradoksu, w którym dwa miecze jednoręczne zapewniały lepszą obronę przy parowaniu niż miecz + tarcza. Teraz już tak nie będzie.
Napisałem zasadę działania miotania bronią. Może będzie to zalążek przyszłych ataków dystansowych.
ArchiwumX odśwież sobie znajomość systemu, bo niedługo zaczynamy sesję.