Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-10-2021, 11:10   #239
Raga
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
- Zgadłeś, nie podoba mi się to - skrzywiła się. - Z resztą jak niby miałabym od niej wyciągnąć tą informację? - popatrzyła na niego sceptycznie.
- Znając ją pewnie będzie ją interesowało po co ci to i będzie chciała coś w zamian. Z drugiej strony jednak Ilian jest w konflikcie z Algerothem, a Semai to ich sojusznicy.
- Sam możesz zapytać - roześmiała się. - Podać jakiś bzdetny powód. Ja tam nie mam doświadczenia w ściemnianiu Pandorinie, jak ty.
- Ja mam zakaz się wtrącać. Ty to co innego. - przypomniał ze złośliwym uśmieszkiem. - To nie ściemniaj. Może uda wam się nawiązać zdrowe relacje. - Tutaj Irya nie była pewna czy mówi poważnie czy nadal żartuje.
Corday roześmiała się, prawie do łez.
- Ale masz dzisiaj dobre poczucie humoru - odparła gdy się opanowała.
- Innego pomysłu nie mam - podniósł ręce w obronnym geście.
- O, i jak byś przeżył gdybyśmy się polubiły? - sarknęła.
- To już wasza sprawa - uśmiechnął się szeroko. - Podpowiadam rozwiązanie na twój problem. Nie wtrącam się w grono przyjaciół - uśmiech przeszedł w tajemniczy i nikczemny.
- Dziękuję za pomoc, może skorzystam - mrugnęła do niego, mając rozbawioną minę. - Ale zanim pójdę na skróty, najpierw sprawdzę dokładniej jedną rzecz na nagraniach.

- Szkoda - zaśmiał się. - Zaczęło mnie mocno intrygować jaki byłby efekt waszej rozmowy.
- Co, chcesz żebym się przed naszym ślubem pojednała z twoją szefową? - podpuściła go.
- Coś w ten deseń. Zdjęłabyś ze mnie część odpowiedzialności - puścił do niej oko.
- Ale mi pasuje to, że nie mam teściowej - rozbawił ją tym.