Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-10-2021, 16:35   #42
Nanatar
 
Nanatar's Avatar
 
Reputacja: 1 Nanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputację
No to jeszcze obiecane podsumowanie schematu rozwinięć cech:
+ oznacza nie premiowany rzut k10.


Żyw SF Zr Sz Int Md UM Ch PR W Zw Biegł Odp

Bhurrek 10 10 4 4 3 3 3 3+ 3+ 1 1 2 +
Allen 2 3 5 4 5 4 5 2+ + 1 - 3 +
Rafael 4 4 5 4 3 3 2 1+ 1+ 2 1 3 +
Milcarr - - - - 2 - 3 - 2 - - - -
Tam gdzie jest cyfra przed + do wyniku k10 dodaje się tą wartość [np. 2+ i po rzucie wychodzi 2+7=9] rzuty wykonujecie sami i podajecie mi wyniki. Nie musimy do tego wykorzystywać kostnicy.

W kwestii odporności: wybieracie jedną z dwu bazowych i wykonujecie rzut k10, tym samym zwiększą się wszystkie pięć odporności z danej grupy. Odporności mogą się zwiększyć również przez wzrost współczynników. Zaokrąglamy od 5 w górę.

Macie prawo wybrać po jednej nowej umiejętności na każą klasę, czyli wszyscy z wyjątkiem Milcarra po dwie z zakresu dostępnych od poziomu 1. Jeśli są niejasności to podeślę moją nieco zmienioną listę, choć ogólnie są one podobne jak w oryginale.

Opisy czarów na pergaminach podaję tu: spis czarów, przyjmijmy, że czarodziejka objaśniła jak działają. Uwaga: czary czarodziejskie [ czyli tu magowskie] zapisane na pergaminach mogą rzucać wszyscy czarodzieje. Szansa jest %UM- 10/krąg magii czaru, zaś nie mogą w ten sposób odczytywać pergaminów klerycznych, do tego potrzeba kleryka, lub łotrzyka, przy czym ten drugi musi posiadać odpowiedni skil, dostępny od poziomu 1 i czyni to na poł szansy, czyli % 1/2UM - 5/krąg magii czaru.

W razie pytań proszę się nie krępować.
 

Ostatnio edytowane przez Nanatar : 05-11-2021 o 22:24.
Nanatar jest offline