Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-10-2021, 11:53   #3
Arthur Fleck
 
Arthur Fleck's Avatar
 
Reputacja: 1 Arthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputacjęArthur Fleck ma wspaniałą reputację
*Wysyłam do wglądu i akceptacji ostatnią postać Specjalisty. Nie umiem w tabelki exela więc proszę naszego Mistrza o przerzucenie na doc


KSIĘGA LEGIONISTY:
CIĘŻKOZBROJNY (SPECJALISTA)


IMIĘ I NAZWISKO: SZKARŁATNY TAŃCZĄCY PŁOMIEŃ

OPIS:
Szkarłatny Tańczący Płomień jest potężnie zbudowanym mężczyzną w średnim wieku, prawdziwą górą mięśni. Wzrostem i posturą góruje nad większością ludzi, chód ma jednak lekki jak przystało na Panjara, który całe dzieciństwo i młodość spędził w lesie. Jak niemal każdy Panjar ma ciemne oczy (a właściwie jedno oko) od pobratymców odróżnia go gęsta ruda czupryna i broda, której wbrew tradycjom nie farbuje na żadne inne kolory. Po matce odziedziczył kocie źrenice, które jednak nie ułatwiają mu widzenia w ciemności, po ojcu rozrośniętą kość ogonową, szczątek wilczego ogona. Ciężkozbrojny ma częste wahania nastrojów, targają nim sprzeczne uczucia i emocje, potrafi być wesoły i towarzyszki by za chwilę wpaść w ponurą melancholię, dręczą go koszmary.

DZIEDZICTWO: PANJAR
Wychowany w lesie, w jednym z panjarskich miast postawionych na zgliszczach starożytnych ruin. Przez lata służył jako przewodnik i ochroniarz w karawanach kupieckich, podróżujących przez przeklętą dzicz pełną groźnych i dzikich bestii. Po tym jak Popielny Król i jego legiony nieumarłych zaczęły zajmować kolejne wschodnie prowincje w poczuciu obowiązku zaciągnął się do Legionu.

CECHY DZIEDZICTWA:
1. NAZNACZONY (rzut na odpieranie przeciwko zepsuciu, +2),
2. PODRÓŻNIK (normalnie obciążony, porusza się jakby przy lekkim obciążeniu)

AKCJE:
ANALIZOWANIE
BRATANIE
DEMOLOWANIE **
DYSCYPLINOWANIE
MAJSTERKOWANIE
MANEWROWANIE *
MUSZTROWANIE *
PRZEKONYWANIE
ROZPOZNAWANIE
STRZELANIE
WOJOWANIE **

AKCJE SPECJALISTYCZNE (CIĘŻKOZBROJNY)
MOCOWANIE **

ZDOLNOŚĆ SPECJALISTYCZNA:
MACHNINA WOJENNA (Możesz forsować się, aby zrobić jedną z następujących czynności: dokonaj aktu siły fizycznej, który graniczy z nadludzkim wyczynem – zredukuj o jeden poziom zagrożenia wszystkich wrogów, z którymi się mierzysz.)


EKWIPUNEK:
OBCIĄŻENIE: NORMALNE

OBCIĄŻENIE LEKKIE

Pistolet sygnałowy: Łamany pistolet odtylcowy, który wystrzeliwuje ładunki dające kolorowy dym lub flary świetlne służące do sygnalizowania nocnego. Standardowy zestaw to cztery użycia.

Wyśmienita broń ręczna: Miecz. Wyjątkowej jakości i ochrzczony własnym imieniem. Odlany przez panjarskiego mistrza kowalstwa ze szczątków innych mieczy znalezionych w starożytnych ruinach, pradawne miecze zrobione zostały ze stali niewiadomego pochodzenia.

Wyśmienity pancerz: Zapewnia 1 pole pancerza przeciwko atakom fizycznym. Ozdobny lub farbowany. Zmodyfikowany zgodnie z twoimi potrzebami. Na pancerzu wyryto starożytne symbole oznaczające moje imię.

OBCIĄŻENIE NORMALNE

Dopasowany ciężki pancerz: Zamiennik wyśmienitego pancerza. Twój znak rozpoznawczy. Traktowany jako wyśmienity. Zapewnia 2 pola pancerza przeciwko atakom fizycznym. Emulsja pokrywająca pancerz barwiona jest intensywnym czarnym kolorem.

Wyśmienita duża broń: Młot bojowy. Znasz ją i dobrze leży ci w dłoni. Dobrze służył podczas służby w karawanach, od młota padały rzeczne jaszczury, drzewne koty i inne nie mniej groźne bestie zamieszkujące lasy Ponjaru.


 
Arthur Fleck jest offline