Wydaje mi się, że to tego zadania najlepiej pasują Widmowe Sowy. W razie wpadki przyda im się ktoś, kto spróbuje wziąć na siebie przeciwników i zatrzymać napór wroga, dać czas na zaminowanie mostu, więc zgłosiłbym Szkarłatnego. Ewentualnie mogę zrobić Rekruta wyspecjalizowanego w Majsterkowaniu. Cecha dziedzictwa Pajnatów Rzemieślnik daje zdaje się 4 kropki Cynobrowy ma jedną kropkę, ale może przydałby się na wszelki wypadek jeszcze jeden wprawny saper/złota rączka. O ile "Masterkowanie" pozwala ma budowę i detonację ładunków, mi tu bardziej pasuje "Demolowanie"
Cytat:
Kiedy Demolujesz, używasz brutalnej siły lub finezyjnego sabotażu, aby zniszczyć jakieś miejsce, przedmiot lub przeszkodę
|
MG, jak ty się na to zapatrujesz, która umiejka jest tu kluczowa?