Jak zapalają świeczki?
Drzwi są na jednej ścianie, czy trzech, czy jak?
W każdym razie:
- przez okna można wyjrzeć na zewnątrz, ale tylko przykładając ogień do "zamurowanego okna" - wówczas staje się on przezroczysty i na zewnątrz widać jaskinię z jeziorkiem z pomostem - przy pomoście kołysze się łódka z latarnią na dziobie - nie widać ścian jaskini, ani końca jeziorka
- wzór przypominający smoka tak naprawdę jest wzorem smoka tylko złożonym z przesuwanych kafli - jest to łamigłówka, gdzie trzeba przepychać elementy, żeby wszystko pasowało na swoje miejsce; element w rogu można wyjąć i po zakończeniu poruszania pozostałych kafli odłożyć na to miejsce
- krzeseł jest o jedno więcej niż postaci graczy (krzeseł jest tyle ile więźniów w pomieszczeniu - przy wychodzeniu będą znikać)
- żyrandol to zakamuflowany pokemon, który jest tu uwięziony od roku i ma nadzieję, że postacie graczy odczytają księgę
- księgę da się odczytać po złożeniu wzoru smoka - jest w niej zaklęcie, które rzekomo pozwala zniewolić pokemony zaklęte w drzwiach (w rzeczywistości jest to test dla postaci graczy jak daleko posuną się w "zniewalaniu"; zaklęcie jest fikcją)
- za wszystkim stoją pokemony "uwięzione" w drzwiach; pokemon udający żyrandol jest zły i niewolno mu ufać, ale będzie udawał ofiarę, pozostałe pokemony nie zdradzą tego, bo chcą sprawdzić postacie graczy jak zachowają się
- kolejne dwa pomieszczenia wymagają poświęcenia po jednym z pokemonów; pokemon-żyrandol będzie namawiał do poświęcenia ich
- istnieją też inne możliwości przejścia pomieszczeń, ale są dużo trudniejsze |