Cytat:
Napisał Aro
Ad meritum, jakie tempo i długość odpisów? Bo umkło mi to, a od tego zależy czy bym startował, czy nie. |
Długość odpisów dowolna, ale bez jednolinijkowców, warto jednak zbudować swoją postać, uczynić człowieka z krwi i kości, z całym bagażem zalet, wad i życiowych doświadczeń.
Tempo będzie się różnić w zależności od zadań oraz ilości graczy, którzy pozostaną w grze. Sesja będzie miała charakter hybrydowy - konkurencje rozegramy na google doku i tu przewiduje tempo max. 2 tygodnie na wykonanie konkurencji. Oczekuję, że raz na 48 godzin gracz złoży chociaż krótką deklarację lub wykona rzut.
Czas oczekiwania na kolejne konkurencje rozgrywamy w systemie forumowym - 5 dni na post graczy, 2 dni na post MG, tutaj dok będzie opcjonalny dla tych, którzy chcieliby rozegrać bardziej złożone sceny miedzy postaciami.
***
W kwestii kontrowersji dotyczących tematyki sesji, będzie ona prowadzona w duchu serialu. "Squid Game" to nie jest jednak festiwal przemocy dla przemocy lecz opowieści o kondycji ludzkiego ducha, wartościach, których decydujemy się bronić, lub się ich wyrzekamy. Każdy kto widział serial, wie jakie sceny były najbardziej wzruszające, emocjonalne, dramatyczne i domyśla się jakie wybory czekają ich bohaterów w sesji. Szczerze mówiąc, moim marzeniem jest poprowadzić "Wielki marsz" na podstawie powieści Stephena Kinga, jednej z najlepszych książek o przyjaźni jakie czytałem, ale to niszowy temat, natomiast założenia "Squid Game" są dość podobne i chcę dotknąć tego pierwiastka, który mnie zachwyca w tego typu opowieściach. Będzie to jednak także rasowy thriller z rosnącym suspensem, więc odnajdą się tu myślę i gracze szukający głębszych treści jak i ci pragnący dreszczyku emocji.
Przemoc i nadużycia seksualne w ich dowolnej formie nie są tematem serialu i nie pojawią się także w sesji. Natomiast jeśli gracz zamierza wykorzystywać atrakcyjność swojej postaci do realizowania własnych celów, nawiązywać intymne relacje a nawet odgrywać sceny erotyczne, nie jestem purytaninem, jest to sesja 18+ i dopuszczam taką możliwość. To, że w jednej sesji zareagowałem jak zareagowałem na pewne zachowania wynikało z sytuacji, które stały w sprzeczności z wartościami jakie wyznaję. W moich sesjach pojawiali się npce, którzy okazywali się dewiantami, ale takie zachowania zawsze są przedstawiane jako złe, chore, obrzydliwe, nie ma dla nich żadnego wytłumaczenia i usprawiedliwienia. Sama zaś przemoc fizyczna może mieć wiele kontekstów - strachu o własne życie, zemsty, czy zwyczajnej chciwości. Jeśli gracz zdecyduje się stworzyć postać, która czyni przemoc dla własnej przyjemności, kieruje czystym sadyzmem, świat gry w końcu na to odpowiednio zareaguje. Staram się, żeby moi npce byli ludźmi z krwi i kości, część będzie pewnie współbohaterami tej historii.
Jeśli ktoś ma jeszcze pytania, chętnie na nie odpowiem.