Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-04-2022, 11:18   #9
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
@Wszyscy


- No to przy początku weekendu mała aktualka


1 - Zrobołem 20 najemników AIM i wrzuciłem w ściągę. O tutaj: https://docs.google.com/document/d/1...p-V9mGZZE/edit

- Jest tam krótki opis fabularny takiego najemnika i cyferki. Cyferki są w zbiorczym excel o tutaj: https://docs.google.com/spreadsheets...3yQ/edit#gid=0

- Można też traktować to jako gotowe KP dla siebie bo są zmajstrowani za 80 pkt czyli tą samą pulę co baza dla BG. Gdyby ktoś chciał użyć mechy czy fabuły dla swojej postaci a zmodyfikować czy zmienić coś to nie ma problemu. Fabularnie zaś to są inni najemnicy z AIM jacy początkowo są na Grenadzie czyli miejscu startu sesji.

- Można ich też potaktować jako swoich pomocników. Chociaż wówczas trzeba by wydać na nich 80 000 $ bo są za 80 pkt a nie 70 jak powinno być dla pomocników. Lub w drugą stronę, zdjąć im gdzieś 10 pkt wówczas będą za 70 000 $.



2 - Na pw padło pytanie o cechę Bogaty która daje nieco więcej kasy na start i różne zakupy. Chodziło o to czy pomocnik może mieć tą cechę. Ale myślę, że na tyle ciekawe pytanie i sprawa, że omówię ją publicznie dla pozostałych zainteresowanych. A mianowicie pula kasy jaka jest do dyspozycji na start jest raczej dla Gracza niż postaci. Więc ma mniejsze znaczenie kto dokładnie ma tą kasę. Czy postać główna czy ktoś z pomocników.

- Dlatego też pomocnicy nie generują sami dla siebie swojej własnej puli kasy. Wszystko co Gracz uzna za potrzebne kupuję się i dla postaci głównej i dla pomocników za tą samą kasę. Czyli ewentualny abgrejd punktów którejkolwiek postaci (1 pkt = 1 000 czy ekwipunek dla kogoś z nich.

- Za darmo każdy najemnik AIM ma tzw. zestaw startowy. Ten zestaw nie kosztuje nic z kasy i nie zabiera slotów ekwipunku. Macie go wymieniony w kolumnie A w excelowych, indywidualnych KP. Pod statami. Lista wygląd amniej więcej tak:

bandaże x5
kompas x1
krótkofalówka x1
laptop x1
latarka x1
manierka 1 l x1
nóż/bagnet x1
śr.br.krótka x1 (Beretta 92, Sig Sauer P 226, Colt 1911 itd.) + 4 magi
zegarek x1



3 - Padło też pytanie o noktowizory, granaty i różne dodatki do broni. No w tej chwili nie ma. Ale postaram się dorobić. Dobrze pójdzie może uda mi się w ten weekend. Koncentrowałem się na ekwipunku podstawowym czyli spluwach oraz systemie robienia postaci bo bez tego nie byłoby co siadać do rekruty.



4 - Padło też pytanie o sprzęt generowany przez umsy profesyjne. W nich jest opisany sprzęt gatunkowy odpowiedniego rodzaju jaki przypada za dany poziom umiejętności. Czyli poziom umsa generuje sprzęt. To przyznam się jest efekt różnych koncepcji jakie miałem na etapie projektowania gry. I nieco też zainspirowana mechaniką tworzenia postaci w oryginalnej grze. Ostatecznie jednak zdecydowałem się, że grywalne postaci Graczy czyli BG i ich drużyna po prostu kupuje ten sprzęt za kasę. W tym momencie więc ta rozpiska przy umiejętnościach nie ma znaczenia. Ale zostawiłem ją aby mieć szybki generator do tworzenia BN-ów. No bo pomysł sam z siebie wydawał i wydaje mi się bardzo ciekawy.



5 - Lista ekwipunku, głównie pukawek jest długa i dość często się powiększa jeszcze bardziej. A do tego jeśli ktoś z potencjalnych Graczy by chciał jakąś spluwę jakiej tam nie ma to dajcie namiar na ammo i spluwę z wiki. To możliwe, że uda się ją wdrożyć w system. W każdym razie na tą chwilę lista wygląda tak:


Innowacyjność 1 (do 1937)

Colt 1911 (M 1911 Pistol) (235
M 1 Garand Rifle (3 995
M 1903 Springfield Rifle (555
Nagant M 1895 (25
TK pistol (25
TT pistol (325

Innowacyjność 2 (1938 - 1947)

Carl Gustaf m/45 (1 545
M 1 Carbine (1 585
M 1 Thompson SMG (1 965
M 2 Carbine (1 800
M 3 Grease Gun SMG (1 725
M 1941 Johnson Rifle (4 615
MP 40 (1 420
PPS 43 (1 220
RPD (4 485
Sturmgewehr 44 (StG 44) (3 600

Innowacyjność 3 (1948 - 1957)

APS (910
FN FAL 50.00 (6 955
FN FAL 50.41 (7 200
FN FAL 50.61 (6 955
FN FAL 50.62 (6 575
FN FAL 50.63 (6 215
FN FAL 50.64 (6 955
IMI Uzi 22 LR (735
IMI Uzi 41 AE (1 810
IMI Uzi 45 ACP (2 075
IMI Uzi 9 Para (1 540
IMI Uzi 9 IMI (1 525
M 60 (8 410
MAC Mle 1950 (MAC 50) (610
Makarow Pistol (420
MAT-49 9 Para (1 475

Innowacyjność 4 (1958 - 1967)

AKM (4 365
AKMS (4 365
Beretta M 12 (1 770
Dragunov Sniper Rifle (SWD) (6 740
FN MAG (9 480
HK G3A3 (7 720
M 1 Carbine Spitfire (2 435
M 14 Springfield Rifle (7 865
PM-63 RAK (1 145
Skorpion vz. 61 32 ACP (820
Skorpion vz. 64 380 ACP (1 030
Skorpion vz. 65 9 Makarow (1 110
Sturmgewehr 58 (7 590
Walther MPK (1 775
Walther MPL (1 930

Innowacyjność 5 (1968 - 1977)

AK-74 (5 265
AKS-74 (5 265
Beretta 92 (M 9) (885
FN Minimi Standard (6 775
FN Minimi Para (6 255
HK 33A2 (4 760
HK 33A3 (4 760
HK 53 (3 735
HK G3A4 (9 370
HK MP 5K (2 000
HK MP 5SD1 (2 025
HK MP 5SD2 (2 025
HK MP 5SD3 (2 025
M 21 SWS Springfield (6 650
MAT-49 Vietcong (1 965
PSM pistol (120
Skorpion vz. 68 9 Para (1 425

Innowacyjność 6 (1978 - 1982)

AKS-74U (3 945
Colt 635 SMG (2 510
FA MAS F1 (5 885
FN FNC Carbine (5 385
FN FNC Rifle (5 780
HK MP 5A2 (2 300
HK MP 5A3 (2 300
Ruger Standard Mk II (200

Innowacyjność 7 (1983 - 1987)

AS Val (3 725
Beretta Bobcat (25
Colt King Cobra (1 300
PM-84M Glauberyt (1 520
Sig Sauer P 226 22 LR (140
Sig Sauer P 226 357 SIG (1 340
Sig Sauer P 226 40 S&W (1 425
Sig Sauer P 226 7,65 Para (855
Sig Sauer P 226 9 Para (955
Sig Sauer P 226 9 IMI (935
Sig Sauer SG 550 (6 675
Sig Sauer SG 551 (5 850
WSS Vintorez (3 725

Innowacyjność 8 (1988 - 1992)

FB Onyks (k-ek wz. 89 Onyks) (5 170
FB Tantal (k-ek wz. 88 Tantal) (6 070
HK MP 5/10 (4 165
HK MP 5/40 (3 500
M 25 SWS Springfield (8 800
PM-84P Glauberyt (2 575
Sig Sauer P 228 9 Para (990
Sig Sauer P 229 357 SIG (1 120
Sig Sauer P 229 40 S&W (1 485
Sig Sauer P 229 9 Para (990
Sig Sauer SG 550 Sniper (5 500


Innowacyjność 9 (1993 - 1995)

FA MAS G2 (7 065
M 4 Carbine (6 410
Dragunov Sniper Rifle (SWU) (9 310

Innowacyjność 10 (1996 - 1997)

AWM 300 Winchester Magnum (14 730
AWM 338 Lapua Magnum (18 585
Beretta Tomcat (170

Innowacyjność x (1998>)

PM-98 Glauberyt (1998) (2 765
Sig Sauer SG 552 Commando (1998) (5 870
FB Beryl A (k-ek wz. 96A Beryl) (1999) (7 250
HK MP 7 (1999) (2 515
HK UMP 9 (2000) (2 865
HK UMP 40 (2000) (3 720
HK UMP 45 (2000) (3 900
B&T MP 9 (2001) (2 230
M 14 EBR Mod 0 (2002) (8 590
M 14 EBR Mod 1 (2002) (9 880
Beretta Cx4 Storm (2003) (3 575
Beretta Mx4 Storm (2003) (3 265
FN Maximi (Mk 48) (2003) (14 865
PM-06 Glauberyt (2006) (2 990
Sig Sauer SG 553 Rus (2008) (6 680
FB Beryl C (k-ek wz. 96C Beryl) (2009) (7 970
FB Mini Beryl (k-ek wz. 09 Mini Beryl) (2009) (6 575
FB Beryl 762 (2013) (9 435



6 - Chyba najważniejsze czyli ochotnicy aby pobawić się tym wszystkim na tą chwilę prezentują się tak:


Gwena - mecha głównej postaci + zarys fabuły (Amerykanka kubańskiego pochodzenia; br.snajperska + łączność)

Malahaj - szkic fabuły na duet z polskim akcentem.



---

Edyta 2022.04.02


- Nie wiem czemu przy tych $ i nawiasach przerabia mi na jakieś główki alienów. Ale nie chce mi się tego ręcznie kasować/edytować to zostawię jak jest. Ogólnie to chodzi tam o ceny wyrażone w amerykańskich dolcach).
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 02-04-2022 o 11:24. Powód: Jakieś alieńskie główki.
Pipboy79 jest offline