- Oki to ładnie daliście komplet postów w terminie to i ja odpisałem szybciej :> Co do terminu na wrzucenie posta to
do północy w pt 05.13. Czyli jest 7 dób na wrzucenie posta.
Stan zdrowia:
Melissa Blitz 14/14; s.zdrowy (mod. 0)
Davandrel Zielony Liść 12/12; s.zdrowy (mod 0)
Greta Herschel 11/16; s.ranny (mod -10)
PD
- Greta 10 PD za szybki post
- Greta 5 PD za goblińskie przemyślenia
- Greta 5 PD za odegranie gorączki bitewnej na goblinie
- Greta 15 PD za udane światotworzenie w "Co widzisz?"
- Davandrel 10 PD za szybki post
- Davadnrel 5 PD za przemyślenia bitewne
- Davandrel 5 PD za odegranie swoich pomocników
- Davadrel 10 PD za udane światotworzenie w "Co widzisz?"
- Melissa 5 PD za wrzucenie posta
- Melissa 10 PD za medyczne interakcje z pacjentami
- Melissa 5 PD za odegranie swoich pomocników
- Melissa 10 PD za deklarki na koniec tury
---
Razem:
- Melissa 220 + 30 = 250 PD (pomocnicy: 82 PD)
- Davandrel 235 + 30 = 265 PD (pomocnicy: 118 PD)
- Greta 245 + 35 = 280 PD
---
- Oki, to w tej turze też macie dwie albo i trzy scenki. W sumie najpierw miało się kończyć przy wozie ale zorientowałem się, że właściwie można by przewinąć dalej. Więc chronologicznie to tak: opatrywanie rannych i przeszukanie jaskini > powrót do wozu i przegląd ekipy na spokojnie > powrót do miasta i meta w "Zającu".
- Skład goblińskiej wycieczki:
- Bruno 5/10 s.ranny (-10)
- Olga 1+2=3/14 s.krytyczny (-30) (+2 za miksturę leczącą)
- Goli; 17/17 s.zdrowy (0)
- Davandrel; 12/12 s.zdrowy (0)
- Magnus; 14/14 s.zdrowy (0)
- Greta; 11/16 s.ranny (-10)
- Petra; 10/15 s.ranny (-10)
- Lenard; 6/12 s.zdrowy (-10)
- Melissa; 14/14 s.zdrowy (0)
- Wilhelm; 3+2=5/12 s.poważny (-20) (+2 za miksturę leczącą)
- Jak ktoś chce może coś rozpisać do każdej z tych trzech scenek.
- Co do łupów w jaskini to wiela tego nie było. Ot to co zielonoskórzy zrabowali w okolicy więc w większości dość przeciętne przedmioty. Do tego "zgoblinione" czyli brudne, śmierdzące, dziurawe etc. Można wybrać co bardziej obiecujące i spieniężyć w mieście. Z mechy to wyjdzie ok 10 PZ na głowę.
- Do tego można zarobić nieco grosza za głowy goblinów. Łącznie w obu jaskiniach i padło 7 goblinów i 1 wilk. Jak ich trofea się zaniesie do władz powinni coś wypłacić jako nagrodę. Ale to raczej następnego dnia. Jak nikt nie ma na to ochoty z BG to Petra i/lub Inez się tym zajmą. Wątpliwe aby było łącznie z tego więcej niż 20-30 PZ do wspólnej puli albo podziału.
- Co do mikstury jaką miała Inez to jest to mikstura lecząca. Z mechy wraca 1k4 HP-ków prawie natychmiast. Można ją stosować raz na dobę (ogólnie magiczne leczene czy czarem czy miksturą to właśnie raz na dobę). U Olgi wyszedł rzut na k4:2 więc wróciło jej 2 HP-ki. Nadal jest to w przedziale s.krytyczny no ale mniejsze szanse, że wykituje w razie pechowych rzutów.
- Co do zdrowienia i leczenia ran bo to pewnie nie ostatni raz się trafia taka sytuacja to tak:
- Raz na dobę, zwykle o poranku, każdy poszkodwany wykonuje test ODP. To takie naturalne zdrowienie organizmu samo z siebie. Im ktoś jest odporniejszy tym ma większe szanse na szybsze wyleczenie z ran.
- Jeśli jest przy tym medyk u nas np. Melissa albo Inez to może wykonać test INT + Leczenia. Plus jakieś dodatki jeśli ma. To właśnie odzwierciedla leczenie i opiekę medyczną, często łącznie z tą co miała miejsce wcześniej np. na świeżo opatrzone rany po walce.
- Jest też leczenie magiczne. Zwykle za pomocą mikstur (np. to co Inez podała Oldze) i wówczas przywraca to natychmiastowo k4 HP-ków. Ale też tylko raz na dobę. Niemniej jest szansa, że np. wyjdzie się z cięższego stanu na jakiś lżejszy. Może też być leczenie czarami wówczas zależy od opisu czaru.
- Gojenie i leczenie robi się z modyfikatorem za rany. Czyli np. u Olgi czy Wilhelma to by było -30 do rzutów u Grety czy Petry po -10.
- Można się tu wspomóc odpoczynkiem. Jak ktoś leży i ogólnie odpoczywa jak na pacjenta przystało, nie hasa, biega i walczy to ma wówczas mod tzw. za łóżko i pierzynę co ułatwia powyższe testy o +20. Podobnie w drugą stronę za ciężki wysiłek, warunki, głód, brud mogą być mod ujemne np. jakby ktoś przy obecnej pogodzie został na zewnątrz to testy byłyby trudniejsze o np. -20.
- Praktyka sesyjna powyższych sesji mówi, że najczęsciej wychodzą średnie rzuty. Czyli w przedziale od +30 do -30. To się łapie odpowiednio na mały sukces, remis i małą porażkę. Za wszystkie te wyniki wraca 1 HP. Za lepsze wraca 2 lub więcej za gorsze wraca 0 (czyli postępu nie ma) a przy bardzo pechowych następuje pogorszenie stanu zdrowia (-1 albo -2 HP). Ogólnie zaś to z medykiem zwykle następuje szybszy powrót do zdrowia choćby z tego względu, że są to dwa niezależne od siebie testy (pacjent robi na swoją ODP a medyk na swoje INT + skille). Średnio więc wraca 1-2 HP na dobę. Aczkolwiek to wyniki skillów i okoliczności więc rozbieżności mogą być w obie strony.
- Najbliższe testy gojenia i leczenia będą jutro rano. Czyli pewni w mojej następnej turze. Jeśli ktoś ma jakieś pytania na tą okoliczność to dajcie znać.
- Co do propozycji Inez na użycie mikstury na Wilhelmie to już decyzja Melissy czy się zgadza.
- Po cichu założyłem, że kto chce to miał okazję poszperać za fantami w goblińskiej jaskini. Ale jak ktoś robi coś innego czy za czymś konkretnym szpera to dajcie znać ocb.
- Podobnie jak jakieś pogadanki czy interakcje jeszcze w jaskini, w wozie czy po drodze do miasta. Pogoda paskudna, b.zimno i najpierw grad potem deszcz no ale pogadać się da.
- Gdy wóz wraca do miasta to już zaczyna się robić wiosenny zmrok. Jeszcze z godzina i będzie ciemno jak w nocy. Inez i Petra proponują gościnę w "Zającu" no ale jeśli ktoś nie ma ochoty to mogą podrzucić wozem pod wskazany adres.
- W tej turze bym się ucieszył za jakieś reakcję na to co się działo od jaskini do "Zająca". A w mieście no to cóż. Jest okazja odetchnąć z ulgą i nacieszyć się życiem. Wieczór i noc jest wasza. Jak chcecie coś rozegrać między sobą czy z BN-ami to jest okazja jak nie to pewnie przewiniemy o dzień lub kilka.
---
- I chyba tyle z mojej strony na tą turę
Jak o czymś zapomniałem czy przegapiłem to dajcie znać