Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-05-2022, 15:24   #15
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Bielon, nie słodź tyle, bo jeszcze mnie trema chwyci, i co wtedy?

(Nie no, ale dzięki za miłe słowa.)


Co do rozwoju i mechaniki - nie zakładam, by czasowo (in-universe) sesja trwała na tyle długo, by postacie miały co rozwijać, ale na pewno na koniec sypnę PDkami. Rozwój nie będzie już wtedy statyczny, dostaniecie listę rozwinięć w które możecie zainwestować poza schematem, jak i umiejętności i zdolności. Tak więc jeśli 90% sesji Wasze postaci spędzą na machaniu żelazem, to dostaną ten dodatkowy Atak. Zastosuję też to rozwiązanie z cechami podstawowymi w mechanice cytowanej przez Bielona.
 
Aro jest offline