Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-07-2022, 12:29   #233
Alex Tyler
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Aro Zobacz post
Medycyna może i leczy więcej, ale jeśli drużynowa apteczka nie ma Battle Medicine, to nam to nic nie da podczas walki, a nawet z tym limit wynosi 1/dzień.
Jak ma archetyp medic, to nie I mówimy o walce, poza walką to już godzina. Między innymi dlatego sugeruję dokupienie drugiego healer's kit A battle medicine w sumie mogliby wziąć Valenae albo Joresk, bo akurat dostajemy skill feat na 2 poziomie
I jeśli mamy kupić po 2 mikstury na głowę, to wyjdą one podobnie wydajnie co battle medicine, ale za to drożej Dopiero przy większej ilości miksturek różnica się powiększa. Ale i koszt rośnie.

Cytat:
Napisał Santorine Zobacz post
Jeśli pytasz o przyrost zasięgu, to tanglefoot bag jest taki, jak każda inna alchemiczna bomba, czyli 20ft
Fakt, nie spojrzałam na traity. Jest napisane "bomb".
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline