Witam wszystkich na pokładzie!
Kwestie techniczne
- Karty postaci: wyznacznikiem statystyk postaci są karty na MW , które mi podesłaliście. Udostępnijcie mi je proszę do edycji, o ile jeszcze tego nie zrobiliście ( TheBlind ). Jeśli historię macie w docku, wklejcie do karty przynajmniej link do niej.
- Mechanika: Możecie rzucać za siebie, albo zostawiać to mnie, wedle woli. Do rzutów używamy Orokosa - musicie założyć konta, żeby móc wysyłać linki z rzutami. Będę wdzięczny za dodawanie komentarzy do rzutów.
- Tempo: 5 dni dla Was i 3 dla mnie. Jeśli ktoś z was będzie niedostępny przez dłuższy czas, dawajcie znać, przejmę wtedy postać.
- Długość postów: Nie ma specjalnych ograniczeń, chociaż nie lubię jednolinijkowców.
- Posty piszemy w trzeciej osobie.
- - Dialogi piszemy od myślnika kursywą
- ~Myśli piszemy kursywą z tyldami~
- Walki: Rozgrywamy na gdocu, w takich sytuacjach proszę o częstsze zaglądanie, do 48h
- Gdoc: Jest tutaj.Poza walkami, ograniczamy go do absolutnego minimum. Dialogi z NPCami robimy tam tylko pod warunkiem, że wszyscy obecni na scenie BG wyrażą zgodę. Krótkie deklaracje i pytania kierujcie do mnie w komentarzach albo przez Hangouts/Discorda.
- Homerule: Tutaj macie link do używanych w sesji homeruli.
Jeśli zaś chodzi o fabułę, to zaczynamy powoli, żebyście mieli możliwość przedstawienia postaci
Bohaterowie mieli tydzień na wstępne zapoznanie siebie nawzajem, a także kilku ważniejszych pasażerów:
- Anabella Tullia - olśniewająca półelfia kapłanka Shelyn, malarka i rzeźbiarka, która chce zadbać o rozwój kulturalny kolonii. Większość czasu nie opuszczała swojej kajuty, unikając ostrego słońca.
- Gallio Menius - otyły szlachcic z Eleder, który kupił ziemie niedaleko Pridon’s Hearth i planuje założyć plantacje papai. Sprawiał wrażenie sympatycznego i mocno rozkojarzonego, to jego pierwsza taka wyprawa.
- Howard Blackwell - pedantyczny prospektor, mający za zadanie ocenić jakość złóż mineralnych wokół kolonii. Uprzejmy, acz bardzo poważny i skupiony na swoich badaniach, o których potrafi mówić godzinami.
- Umuzu - traperka z Zenj, zakontraktowana jako przewodnik wyprawy kartograficznej na pokładzie Kobaltowego Oka, zakotwiczonego w Pridon’s Hearth. Małomówna i niecierpliwa, zachowywała się jakby coś ją goniło.
Poza nimi jest jeszcze kilkunastu innych pasażerów - głównie robotników, tragarzy i rzemieślników, zatrudnionych do pracy w Pridon’s Hearth. Możecie spokojnie uwzględnić ich w swoich postach wprowadzających (w moim następnym zejdziecie już na przystań), w razie wątpliwości pytajcie.
Pridon’s Hearth - ważne miejsca:
1. Kantor Abadara - główna świątynia kolonii, poświęcona bogu handlu i cywilizacji. Kilkunastu akolitów oferuje usługi lecznicze i bankowe.
2. Konserwatorium Heri - sklep zielarsko-alchemiczny, oferujący eliksiry w niskich cenach
3. Magazyny - należące do hrabiego Narsusa, wynajmowane różnym przedsiębiorcom
4. Nabrzeże
5. Willa hrabiego Narsusa - znajdująca się na klifie nad miasteczkiem posiadłość zarządcy kolonii
6. Las dookoła posiadłości
7. Kuźnia Północnego Wiatru - główna kuźnia kolonii, wykonuje zamówienia zarówno na narzędzia, jak i broń czy pancerze
8. Drukarnia Penbury - najnowszy budynek kolonii i nowinka technologiczna z Avistanu
9. Kamieniarstwo Carra - zakład kamieniarski, jego właściciel posiada też odkrywkę wapnia w okolicy
10. Przepowiednie Quentina - lokalna wyrocznia, zajmuje się głównie przepowiadaniem pogody
11. Emporium Oyin - najlepiej prosperujący sklep z towarami różnorakimi, w tym importowanymi
12. Tawerna Kamienna Sala
13. Zamknięty Kwartał - fragment kolonii zamieszkały przez przymusowych robotników - przestępców i niewolników zesłanych tu za karę z Sargavy
14. Tartak Wymackie - tartak należący do pierwszych kolonistów w Pridon’s Hearth
Życzę dobrej zabawy i oby kości wam sprzyjały!
Deadline na posty to
niedziela 10.07.2022