Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-07-2022, 12:57   #13
Fenrir__
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
Niebezpieczny teren nie ogranicza bohatera. Standardowo niebezpieczny teren może powodować że podczas poruszania się przez niego nie można mieć więcej niż 2 osłony, lub osłonę dzielimy na 2, można zakazać ruchu strzelanie bezpośrednio po przejściu przez trudny teren. Albo będąc na nim nie można tej akcji wykonywać. Zawsze będziemy się starać ustalić szczegóły odnośnie niebezpiecznych elementów areny. Deklarując je możecie zawsze coś zaproponować. Niektóre elementy będą wymagały np epickiej akcji, żeby przeskoczyć przez płomień. Porażka może oznaczać ranę, zaś częściowy sukces może skutkować jakimiś drobniejszymi karami. Berserk z tym ruchem mógłby mieć obniżoną surowość kary. Ogólnie przy poruszaniu się przez niebezpieczne obszary będzie mu łatwiej.

Pozbyć trzeba się uczestników, ale jak naganiaczy się nie pozbędziesz lub ich nie odstraszysz to pewno i tak cię zabiją.
 
Fenrir__ jest offline