Nie uważam, że to są głupie Tagi, czy cechy. Trudno mi tylko znaleźć ich użyteczne zastosowanie w grze, ale to co napisałeś daje więcej światła na to jak chcesz ich używać.
Czyli jeśli dobrze rozumiem, to możemy na przykład zrobić coś w stylu:
- Odpowiedzialność - to byłoby Głowa Rodziny albo Dalekowzroczność
wiązałoby się to z samym Motywem, czyli rodziną twojej postaci i Henry czułby się odpowiedzialny za innych w związku z tym, jak bardzo zależy mu na bliskich.
Przez to mógłby ich ostrzegać przed niebezpieczeństwem lub przewidywać ewentualne konsekwencje pochopnych działań.
- Obowiązkowość to mogłoby być "Liczy się każdy detal" albo "A linę wziąłeś?"
odnosiłoby się to z jednej strony do ogólnego Taga perfekcjonizmu i podkreślało użyteczność tej cechy, osadzając ją w jakimś kontekście.
To tylko takie moje sugestie na szybko. Nie musisz podejmować decyzji w tym momencie. Przemyśle sobie to na spokojnie i daj mi znać, co wykombinowałeś. |