Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-07-2022, 21:44   #28
Fenrir__
 
Fenrir__'s Avatar
 
Reputacja: 1 Fenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputacjęFenrir__ ma wspaniałą reputację
@Arthur
Tak po moim wpisie jak wam mapa odpowiada.

@Pilman

1. Tak chyba byłoby najrozsądniej. Możesz uzależnić lub wykorzystać deklaracje poprzedniego gracza.
2. I tak i nie. Standardowo trzeba mieć 0 osłony by zadać ranę. Ale są cechy broni i zdolności specjalne które pozwalają zadać ranę nawet przy pełnej osłonie. Z tego co pamiętam snajperka i rewolwer mają na start takie cechy jedno po dwóch turach nie ruszania się może oddać śmiertelny strzał rewolwer chyba zadaje śmiertelne trafienie przy 1 osłony.
3. 7 do 9 to wynik oznaczający koniec starcia. Ten kto zostanie żywy decyduje o losie tych którzy są ranni. Oznacza to że gracz wygrywający starcie lub gracze jeśli mają sojusz decydują. Podobnie MG może pozwolić bo walce takim żyć i walczyć dalej. Dane starcie kończy się dla takiej osoby ale postać może jeszcze przeżyć.
4.zasieg broni to fikcja czyli musisz mieć linie ostrzału widzieć cel itp. Zasady niewiele mówią na ten temat. Jakieś logiczne zasięgi można wprowadzić ale raczej możesz strzelać na rozsądne dystanse bez szczególnego przejmowania się tym. W razie pytań lub wątpliwości pisz
 
Fenrir__ jest offline