Siemka
- Chciałem ogłosić nabór do już trwającej sesji czyli "Jagged Aliance - Margarita Island [Parchy]". Dokładnie tej sesji:
http://lastinn.info/sesje-rpg-inne/2...nd-parchy.html
- Obecnie jest 16-ta tura. Chronologicznie zaś T 01 była gdzieś w połowie stycznia 1998-go a obecnie jest końcówka tego stycznia. Fabularnie pierwszym większym zadaniem najemników AIM było przedostać się z Grenady na Margaritę czyli docelowe miejsce działania i to im się udało.
- A jbc to sesja jest mocno inspirowana grą czy całą rodziną gier na PC ze stajni "Jagged Alliance". Chociaż w takiej autorskiej skórce czyli na wenezuelskiej Margaricie no i w wydaniu sesji pisanej na forum. Sama znajomość komputerowej gry myślę, że jest przydatna ale nie niezbędna. To raczej inspiracja a forumowa sesja toczy się swoim torem.
- BG wcielają się w postać najemników AIM. Organizacji zrzeszajacej najemników z całego świata. I pewna ich grupka została wynajęta przez separatystów z Margarity do wywalczenia sobie wolności od reszty Wenezueli. To tak w największym skrócie.
- Sesja bazuje na mojej autorskiej mechanice - "Parchy". Chociaż na razie w sesji nie było zbyt wielu rzutów. Skala skillów od 1 do 10 i rzuca się na 1k10 (większość skilli) lub 2k10 (skille profesyjne). To też tak w największym skrócie.
- Lista obecnych Graczy jest dość krótka i prawie od początku zmieniła się w solówkę.
Malahaj:
- Barabasz "Buck" Kazinski - 10/10; s.zdrowy (0) (postać główna)
- Mi Na Wen - 10/10; s.zdrowy (0) (pomocnik)
- Co do różnych pomocy:
link do ściągi fabularnej (osoby i miejsca):
https://docs.google.com/document/d/1...p-V9mGZZE/edit
link do mechy (Parchy; Jagged Alliance) w tym tworzenie postaci:
https://docs.google.com/document/d/1...pzIJIJt4k/edit
link do ekwipunku (spluwy i inne):
https://docs.google.com/document/d/1...V-4b9W0VQ/edit
czysty wzór excelowej KP dla nowych BG. Można ją skopiować i wypełnić po swojemu. Tej tutaj bym prosił nie bazgrać aby była na wzór właśnie
Link:
https://docs.google.com/spreadsheets...moM/edit#gid=0
a tu jest lista mechy 20-stu BN-ów - najemników AIM. Jacy w większości (17 z 20) są już na wyspie. Są zbudowani za ten sam limit punktowy co BG. Każdego można przejąć lub wykorzystać samą mechę na własne potrzeby. Link do tej zbiorczej KP:
https://docs.google.com/spreadsheets...#gid=910544556
- Ogólnie to sesja w wojskowych czy militarnych klimatach rodem z przełomu wieków XX i XXI. Jak ktoś lubi takie klimaty to zapraszam
- Gdyby były jakieś pytania co do fabuły czy mechy to dajcie znać czy tutaj czy u mnie na pw. Robienie KP wydaje mi się proste, to zwykłe suwakowanie limitu punktów w zakresie do 100. Ze zwykłym kalkulatorem można by sobie poradzić a jak skorzystać z tej excelowej KP dla nowych to wzory same liczą i sumują wpisane wartości to można się obyć nawet bez kallkulatora.
A fabułę to sobie każdy może sam wymyślić aby to była grywalna postać najemnika
- I ode mnie chyba tyle na ten moment. Jbc to rekruta na ok 2 tyg. Czyli orientacyjnie
do północy nd 08.28. A ogólnie do końca sierpnia. Gdyby z powodu urlopowych czy innych ktoś niezbyt miał okazję na obecne majstrowanie KP a chęci dołączenia do sesji były to dajcie znać
To samo jakby ktoś dumał nad KP to też aby to pustką nie straszyło