Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-08-2022, 12:28   #13
Asmodian
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Cytat:
Jedyne, co mi osobiście by przeszkadzało to za duża homogeniczność postaci. Sami weterani to tak z lekka może zawiewać nudą i monotonią.
Weterani nie są nudni. Oni są najczęściej małomówni. Ale są służby, których tydzień zwykłej roboty mógłby wypełnić akcją kilka sesji.Czy to jest nudne? Nie wiem. Często nieopowiedziane, na przykład przy rodzinnym stole, bo po co psuć atmosferę...

Koncept ciekawy, o ile pokaże się psychikę każdej postaci, wywlecze się ją na sesji i sponiewiera porządnie o tą surową przyrodę. Surwiwal niewątpliwie tak.
Dobre przygotowanie postaci graczy, być może z sesją zero, aby dograć to braterstwo i więzi, które chce się uchwycić.

Jeśli MG nie lubi opisów przyrody (olewane?), wywlekania osobowości (cichotwardzielowanie? Poważnie Pip?) postaci, ani surwiwalu(serio?W sesji w Arktyce?), i byłby skłonny dopuścić nie-weteranów aby każdy grał czym chciał(to już kontrproduktywne jest. Dalej rozmawiamy o przygodzie dla twardzieli, inspirowanej wspomnieniami twardziela?), to nie jest to dobra droga. Dla konceptu, a nie realizacji bo wszystko da się zrealizować. Jakoś.
Pip, zamiast tabelkować zastanów się, czy rezygnując z pewnych elementów, bo Ci nie leżą, lub uważasz, że są słabe na sesję, to wciąż będzie to ten sam koncept, którym próbujesz zainteresować potencjalnych graczy?
 
__________________
Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est
Asmodian jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem