@Wszyscy
- Jak dobrze widzę to chyba mamy komplet postów w tej turze
A jest dopiero połowa pn
To ktoś jeszcze coś zamierza pisać czy mogę siadać do swojej tury? Bo jak basta to w sumie nie ma chyba co czekać do weekendu.
- Ale bym chciał i tak wiedzieć parę rzeczy do mojego posta. Albo z Waszych postów albo z deklarek. A mianowicie:
- Aurora przed końcem spotkania zaprosi do pokoju obok. Tam będzie nieco sprzętu jakby ktoś coś potrzebował:
- kastety (Siła + WW; dmg +1)
- noże (ZRĘ + WW; dmg +2)
- pałki teleskopowe (ZRĘ + WW; dmg +2)
- kajdanki (Siła + WW - jak zapasy i mocowanie się)
- paralizator elektryczny (SIŁ/ZRĘ + WW; SW -1/-2 (spokrewnienie/żywi)
- pojemnik gazu pieprzowego (OPA + Strzelanie; SW -1/-2 (spokrewnieni/żywi)
- małe latarki taktyczne
- pistolety z tłumikiem (Opanowanie + Strzelanie; dmg +3)
- Ogólnie są tam wględnie małe przedmioty jakie można schować do kieszeni, torebki, rękawa, wsunąć za pasek itd.
- Podany dmg przy broni to tzw. rany lekkie dla wampirów. Czyli jakby 1 taka rana to 0,5 HP-ka. Normalnie na karcie skreśla się jeden kwadracik jako r.lekką i dopiero jak "pasek HP-ków" się skończy to przekreśla się w przeciwną, robiąc krzyżyk, i to już się liczy jako r.ciężka. No ale ja nie mam kwadracików do zaznaczania ot będę zaznaczał połówkami HP-ków.
- Na pistolety nikt z BG nie ma licencji. Te się wydaje na konkretny egzemplarz broni o konkretnym numerze seryjnym więc sa imienne w zestawie: właściciel - broń. W razie jakiejś kontroli przez władze posiadanie takiego nielegalnego pistoletu i to z tłumikiem wygląda na tyle podejrzanie, że może się zakończyć próbą "zatrzymania do wyjaśnienia". Więc z wzięciem takiego pistoletu jest pewne ryzyko. Pozostałe przedmioty są dostępne na rynku cywilnym więc nie ma takiego ryzyka.
- Jak ktoś z powyższej listy coś bierze to chciałbym deklarkę. Jak nie będzie deklarki uznam, że nie bierze.
- Co do paralizatora i gazu pieprzowego nie znalazłem ich w podręczniku. Albo przegapiłem. Ale proponuje używać jak broni białej/palnej. A działają w ten sposób, że obniżają SW trafionego. Żywych o 2, spokrewnionych o 1. Jeśli w którymś podręczniku jest taka broń opisana to bym prosił o podpowiedź bo radośnie improwizowałem w tej sprawie
Jak SW spadnie do 0 postać jest "niesprawna".
Cytat:
Postać, która straciła wszystkie punkty Siły Woli
(w wyniku jakiegoś typu Obrażeń lub ich kombinacji)
staje się Niesprawna i otrzymuje karę -2 kostek
do testów Społecznych i Umysłowych. Zgodnie ze
standardowymi zasadami, jeśli jakaś jej pula testu
spadnie poniżej zera, musi rzucić minimalnie 1 kością.
|
(Podstawka, s.158)
- Poza tym Aurora poda numer do dyżurujących w okolicy "cleanerów" którzy w razie potrzeby posprzątają co nabrudzone i zabiorą padlinę.
- Jak nocna ferajna opuszcza "Meduse" to jest ok 00:15. Jak bezpośrednio z centrum do Orly to ok 1 h jazdy przez weekendowe miasto czyli ok 01:15. Jak jeszcze gdzieś, po coś/kogoś jechać to jeszcze +1 h później czyli ok 02:15.
- Poza tym chciałbym wiedzieć jeśli się macie dzielić to na jakie grupy. Kto z kim?
- I jaki odstęp między przynętami a resztą? Jak się trafi długa prosta to widać na pół kilometa albo i kilometr. W parkach i innych takich do ok 100 m dookoła. Im dalszy odstęp tym większa szansa na to, że wabik będzie wyglądał odpowiednio samotnie ale dłuższy czas przybycia z pomocą. No a im krótszy to na odwrót.
- Ogólnie jak ktoś, coś ma do zadeklarowania/załatwienia po opuszczeniu klubu do jest okazja.