Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-09-2022, 10:00   #25
Alex Tyler
Młot na erpegowców
 
Alex Tyler's Avatar
 
Reputacja: 1 Alex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputacjęAlex Tyler ma wspaniałą reputację
Masz zupełną rację w kwestii mechaniki. Na szczęście Nuada nie wydaje się kimś, kto stawia mechanikę ponad fabułą. Więc może rozważy moje pytanie i przychyli się do prośby.

Nie chodzi mi o żaden utylitaryzm, ani mechaniczny min-maxing. Rozwinięcie mocnej głowy sugerowałoby, że postać zwykła spożywać trunki i nabrała w tym pewnej wprawy (jest to wszak rozwinięcie, nie coś wrodzonego). Moja postać nigdy nie tknęłaby alkoholu. Nigdy. Dlatego wolałabym nie być zmuszona do takiego wyboru. Wolałabym nawet zrezygnować całkowicie z rozwinięcia (o ile mogłabym mimo to awansować), niż wziąć mocną głowę. Po prostu jest to kompletnie sprzeczne z koncepcją mojej postaci.
 
__________________
„Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”.
Alex Tyler jest offline