Manfred "Maniek" Acker, Akolita kultu Młotodzierżcy (Ketharian)
Trzydziestoletni obecnie mężczyzna, urodzony w wojskowym forcie u podnóża Gór Krańca Świata, na pograniczu Ostermarktu i ziem krasnoludów. Pomimo zamiłowania do wojaczki nakłoniony przez rodzinę do wstąpienia do świątyni przez wzgląd na nienaturalny zapach ciała mogący budzić skojarzenia z zapachem ziół kadzielnych. Chcąc pogodzić jedno z drugim, Manfred pragnie dostąpić zaszczytu wyniesienia do rangi kapłana bitewnego, świątynnego wojownika towarzyszącego armiom Imperium na bitewnych polach. Na razie nauczył się czytać i pisać oraz przebrnął przez pierwszy krąg wtajemniczenia w obrządki religijne kultu, a jeśli ukończy nauki pobierane przez akolitów, Młotodzierżca ześle na niego dar władania magią kapłańską i rozliczne inne błogosławieństwa.
Cechy główne
Walka wręcz (WW) - 36
Umiejętności strzeleckie (US) - 36
Krzepa (K) - 31
Odporność (Odp) - 32
Zręczność (Zr) - 38
Inteligencja (Int) - 32
Siła woli (SW) - 26
Ogłada (Ogl) - 34
Cechy drugorzędne
Atak (A) - 1
Żywotność/aktualna żywotność (Żyw) - 4/12
Siła (S) - 3
Wytrzymałość (Wt) - 3
Szybkość (Sz) - 4
Magia (Mag) - 0
Punkty obłędu (Po) - 0
Punkty przeznaczenia (PP) - 3
Punkty Szczęścia (PŚ) - 4
Schemat rozwoju
WW +5
US +10
Odp +5 (wykorzystane)
Int +10
SW +10
Ogl +10
Żyw +2
Aktualny profil
WW 36
US 36
K 31
Odp 32
Zr 38
Int 32
SW 26
Ogl 34
A 1
Żyw 5/12
S 3
Wt 3
Sz 4
Mag 0
Po 0
Pp 3
Umiejętności - opis
- Czytanie i pisanie (Int, Z) - Umiejętność czytania i pisania w znanych językach,
- Leczenie (Int, Z) - zapewnienie opieki medycznej i pierwszej pomocy (udany test pozwala odzyskać 1k10 pkt Żywotności pacjentowi lekko rannemu lub 1 pkt Żywotności pacjentowi ciężko rannemu);
- Przekonywanie (Ogl, P) - wpłwanie na inne osoby, 10pkt na każdą osobę
- Plotkowanie (Ogl, P) - zdobywanie informacji poprzez rozmowę;
- Spostrzegawczość (Int, P) - dokładna obserwacja otoczenia, zauważanie istotnych szczegółów;
- Wiedza imperium (Int, Z) - wiedza ogólna na tematy wszelakie, wiedza powszechna;
- Znajomość języka staroświatowego (Int, Z) - Prowadzenie dialogu z innymi osobami z Imperium, staroświatowy to język powszechny;
- Znajomość języka klasycznego (Int, Z) - rozumienie zapisków oraz fragmentów obrządków odprawianych w języku klasycznym, archaicznej wersji staroświatowego.
Zdolności - opis
- Bardzo silny (premia +5 do Krzepy);
- Niezwykle odporny (premia +5 do Odporności);
- Przemawianie (przekonywanie x10 wiecej ludzi niz normalnie);
- Urodzony wojownik (premia +5 do Walki wręcz);
- Szczęście (dodatkowy Punkt Szczęścia, czyli przerzut nieudanego rzutu).
Ekwipunek - opis
- młot kowalski (broń) siła S (3)
- nóż (broń) siła S-4 (-1)
- komplet odzieży podróżnej oraz starannie spakowane szaty kapłańskie,
- wisior w postaci komety (symbol kultu)
- podstawowe wyposażenie biwakowe ( koc, kubek, miska, sztucce, hubka i krzesiwo)
- 1 srebrnik (s), 7 pensów (p)
- 3 porcje niskiej jakości pożywienia[/justuj]