Olga "Mara" Kudert , Szczurołap (Tildan)
Olga Kudert to młoda kobieta o szczupłej, ponurej twarzy, w której uwagę zwracają przede wszystkim lekko skośne brwi i szarozielone, zawsze lekko przymrużone, czujne oczy. Włosy ma ciemnobrązowe. Postronny obserwator oceniłby jej wiek na 26 lat. Ona sama nie zawraca sobie tym głowy, choć czci czas swoich narodzin w Noc Wiedźm. Największym szacunkiem darzy dwoje bóstw: Morra i Shallyę. Z natury samotniczka, nie szuka towarzystwa, ale i od niego nie stroni, jeśli się nadarzy. Jej rodzice zginęli podczas ataku wyznawców Khornego, Pana Czaszek, ona jako jedna z nielicznych, cudem ocalała. Rzadko używa prawdziwego imienia, woli by wołano ją Mara, co przy bladej cerze i chudej postaci, bardzo do niej pasuje. Jej skórzane ubranie jest mocno znoszone i przybrudzone – cóż, łażenie po kanałach nie sprzyja schludności. Zazwyczaj jej jedynym druhem jest pies, mały, kudłaty kundel o imieniu Bryt. Wyszkolony od szczeniaka do doli szczurołapa, potrafi tropić milczkiem, a w polowaniu wykazuje spryt, nieustępliwość i odwagę. Oldze trudno usiedzieć w jednym miejscu, dlatego opuściła miasto, gdy tylko nastała wiosna.
Cechy główne
Walka wręcz (WW) - 28
Umiejętności strzeleckie (US) - 35
Krzepa (K) -31
Odporność (Odp) - 31
Zręczność (Zr) - 35
Inteligencja (Int) -35
Siła woli (SW) -31
Ogłada (Ogl) -31 -
Cechy drugorzędne
Atak (A) - 1
Żywotność/aktualna żywotność (Żyw) - 10/10
Siła (S) - 3
Wytrzymałość (Wt) - 3
Szybkość (Sz) - 4
Magia (Mag) - 0
Punkty obłędu (Po) - 0
Punkty przeznaczenia (PP) - 2
Schemat rozwoju
WW +5
US +10
K
Odp +5
Zr +10
Int
SW +10
Ogl
A
Żyw +2
S
Wt
Sz
Mag
Po
Pp
Aktualna - jak już coś sobie rozwiniesz to trzeba to odnotować
WW 28
US 35
K 31
Odp 31
Zr 40
Int 35
SW 31
Ogl 31
A 1
Żyw 10/10
S 3
Wt 3
Sz 4
Mag 0
Po 0
Pp 2
Umiejętności
- Opieka nad zwierzętami (Int, P) - Umiejętność oporządzenia zwierząt, podejście do zwierząt, nie tresura
- Przeszukiwanie (Int, P) - Wchodzisz i widzisz czego szukasz, albo nie. Jeśli coś tam jest to znajdziesz to tak czy siak, ale mając umiejetność robisz to szybko.
- Skradanie się (Zr, P) - Podchodzenie kogoś/czegoś bez wykrycia
- Spostrzegawczośc (Int, P) - Czujne zmysły, dostrzeżenie szansy lub zagrożenia
- Tresura (Ogl, Z) - Wersja pro opieki nad zwierzetami, tresowany zwierzak moze wykonynwac komendy.
- Ukrywanie sie (Zr, P) - Chowanie się w celu unikniecia wykrycia
- Zastawianie pułapek (Zr, Z) - Na ludzi i zwierzynę, obsługa, naprawa, tworzenie pułapki "z niczego"
- Plotkowanie (Ogl, P) - zdobywanie informacji poprzez rozmowe
- Wiedza imperium (Int, Z) - wiedza ogólna na tematy wszelakie, wiedza powszechna
- Znajomośc języka staroświatowego (Int, Z) - Prowadzenie dialogu z innymi osobami z imperiium, staroświatowy to język powszechny
Zdolności - opis
- Broń specjalna proca - umiejętność posługiwania się procą ( nie taka jak myślisz, kręcona) nie każdy to umie, ale ty tak, latwiej schować niż luk albo kusze, nie potrzeba amunicji
- Grotołaz +10 do testów skradania się i ukrywania się w podziemniach
- Odporność na choroby +10 do testów
- Odporność na trucizny +10 do testów
- Opanowanie +5 do SW (dodałem do wartości cechy podstawowej)
- Czuły słuch +20 do spostrzegawczości przy nasłuchiwaniu
Ekwipunek
- proca, siła 3
- pałka (broń) siła S(3)
- nóż (broń) siła S-4(-1)
- 4 pułapki na szczury
- drąg z 6 martwymi szczurami ( symbol)
- tresowany pies Bryt
- brudne, znoszone ubranie codzienne
- podstawowe wyposażenie biwakowe ( koc, kubek, miska, sztucce, hubka i krzesiwo)
- 3 srebrniki (s), 5 pensów (p)
- 3 porcje niskiej jakości pożywienia ( pies bierze 0,5 na dzień)