Falko "Trajkota" Bestian, Śmieciarz (Elenorsar)
Falko Bestian to młody mężczyzna średniego wzrostu i przeciętnej budowie ciała. Raczej nie rzucający się w oczy. Piwne oczy pasują do jego szatynowych włosów. Liczy sobie 20 lat i był najmłodszym ze swojego rodzeństwa, z którymi obecnie nie ma kontaktu, jak również z resztą rodziny, która pochodziła z dzielnicy biedoty małego miasta. Chcąc szukać szczęścia poza jego murami wyruszył w świat, co zakończyło się fiaskiem i niestety musiał wrócić do rodzinnego zajęcia jakim było pozyskiwanie dóbr ze śmieci. Nie odważył się wrócić do rodzimego miasta, stąd brak kontaktu z rodziną. Podróże pozwoliły mu jednak dowiedzieć się, że wiele rzeczy, których pozbywają się mieszczanie, są bardzo wartościowe na wsiach i głównie tym zajmował się do tej pory. Wymiana dóbr miejskich, które odnalazł w odpadkach, na lepszej jakości pożywienie i nocleg na wsiach. Lubi rozmawiać z ludźmi i kontakt z nimi. Jak się okazało ludzie nie są głównie okrutni, czego zaznał w swojej młodości, a wielu jest życzliwych i pomocnych, szczególnie tych na wsiach. Niestety nie każdy chce z nim rozmawiać, ze względu na zapach i wygląd. Chodzenie po śmietnikach, odpadkach, grzebanie w nich powoduje, że czasem kąpiel w rzece nie zetrze z niego zapachu smrodu, a z ubrań nie zmyje plam i zabrudzeń. Nigdy nie przesiaduje w jednym miejscu na dłużej, najczęściej można spotkać go na trakcie, ale jednak powraca do miejsc, które dobrze wspomina. Zdarzyło mu się też zetknąć ze światem półświatka, handlując z nimi, czy też pracując dla nich w gorszych sytuacjach.
Cechy główne
Walka wręcz (WW) - 26
Umiejętności strzeleckie (US) - 31
Krzepa (K) - 33 -
Odporność (Odp) - 35
Zręczność (Zr) - 29
Inteligencja (Int) - 27
Siła woli (SW) - 29
Ogłada (Ogl) - 37
Cechy drugorzędne
Atak (A) - 1 - liczba ataków w turze
Żywotność/aktualna żywotność (Żyw) - 4 /10
Siła (S) - 3
Wytrzymałość (Wt) - 4
Szybkość (Sz) - 4
Magia (Mag) - 0
Punkty obłędu (Po) – 0
Punkty przeznaczenia (PP) - 3
Schemat rozwoju
WW +5
US
K +5
Odp +10 ( 5 wykorzystane)
Zr +5
Int
SW +5
Ogl +5
A
Żyw +2
S
Wt
Sz
Mag
Po
Pp
Aktualna
WW - 26
US - 31
K - 33
Odp - 40
Zr - 29
Int - 27
SW - 29
Ogl - 37
A - 1
Żyw - 4
S - 3
Wt - 4
Sz - 4
Mag - 0
Po - 0
Pp - 3
Umiejętności
- Opieka nad zwierzętami (Int, P) - Umiejętność oporządzenia zwierząt, podejście do zwierząt, nie tresura
- Plotkowanie (Ogł, P) - zdobywanie informacji poprzez rozmowę
- Powożenie (K, P) - Kierowanie wozem, powodem, rydwanem.
- Przekonywanie (Ogł, P) - Wpływanie na zachowanie innych (w tym kłamanie i żebranie) oraz uwodzenie.
- Przeszukiwanie (Int, P) - Wchodzisz i widzisz czego szukasz, albo nie. Jeśli coś tam jest to znajdziesz to tak czy siak, ale mając umiejetność robisz to szybko.
- Spostrzegawczośc (Int, P) - Czujne zmysły, dostrzeżenie szansy lub zagrożenia
- Targowanie (Ogł, P) - Negocjowanie cena towarów
- Wycena (Int, P) - szacowanie wartości rzeczy codziennego użytku i wartościowych przedmiotów
- Wiedza imperium (Int, Z + 10) - wiedza ogólna na tematy wszelakie, wiedza powszechna
- Znajomośc języka staroświatowego (Int, Z) - Prowadzenie dialogu z innymi osobami z imperiium, staroświatowy to język powszechny
Zdolności
- Bystry wzrok +10 do testów opartych na wzroku
- Łotrzyk +10 do plotkowania i przekonywania w półświatku
- Odporność na choroby +10 do testów
- Widzenie w ciemności do 30 metrów
Ekwipunek
- wózek
- 3 worki
- pałka (broń) siła S
- nóż (broń) siła S-4
- łuk (broń) siła 3
- 20 strzał
- brudne, znoszone ubranie codzienne
- podstawowe wyposażenie biwakowe (koc, kubek, miska, sztucce, hubka i krzesiwo)
- 2 srebrniki (s), 10 pensów (p)
- 5 porcji niskiej jakości pożywienia