Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-11-2022, 20:06   #5
Dekline
Opiekun działu Warhammer
 
Dekline's Avatar
 
Reputacja: 1 Dekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputacjęDekline ma wspaniałą reputację
Joachim "Świst" Schaaf, Łowca (Adi)



Joachim jest trzydziestoletnim mężczyzną o przeciętnym wzroście i takiej samej budowie ciała. Patrząc na niego dostrzega się przede wszystkim długie do ramion czarne włosy, zarost tej samej barwy oraz orzechowe oczy, w których tkwi jakiś smutek lub po prostu dziwny spokój. Ubiera się praktycznie - jego ciemne, znoszone ubranie podróżne przeszło już wiele a on nie zwraca na to większej uwagi. Właściwie nigdy nie rozstaje się ze swoim łukiem i kołczanem strzał, tak samo jak z długim nożem zawieszonym przy pasie. Ekwipunku dopełnia plecak z najważniejszymi sprawunkami. Z charakteru jest raczej samotnikiem i obserwatorem, choć gdy ma coś do powiedzenia, to nie będzie siedział cicho. Nie jest jednak typem charyzmatycznego przywódcy. To, co sobą prezentuje, może wydawać się cudownym, kojącym opanowaniem, a także spokojem, lecz wewnątrz nosi straszne koszmary życia, które zostawił za sobą, gdy Chaos napadł na wioskę, w której mieszkał, zabijając niemal wszystkich mieszkańców. Z rodziny traperów ostał się jedynie on. Nie sypia za dobrze, a gdy już mu się uda, wracają do niego wspomnienia przeszłości. Gdy ktoś pozna go lepiej utwierdzi się w przekonaniu, że Świst jest czuły, opiekuńczy i pełny zrozumienia, a także empatii, sam nie oczekując tego ze strony innych ludzi. Nie lubi, gdy ktoś wypytuje go przeszłość, reaguje wtedy gniewem, odtrąceniem, a nawet zamknięciem się w sobie. Czas woli spędzać na łonie natury niż wśród ludzi, ale wie, że czasami po prostu nie ma innego wyjścia.

Cechy główne (skrót) - wartość procentowa - Do czego wykorzystujemy

Czym wyższa liczba tym lepiej. Testujemy rzucając kośćmi k100 ( wynik od 1 do 100), jak rzut wyjdzie tyle ile cecha albo mniej to jest sukces, jak więcej to porażka. 1 to krytyczny sukces, 100 (czy tam 0) krytyczna porażka. Używamy bezpośrednio, np w walce, lub pośrednio przez umiejętności np: ukrywanie się.

Walka wręcz (WW) – 30 - Walka w zwarciu (broń jednoręczna: miecz, włócznia, kij, operowanie tarczą)
Umiejętności strzeleckie (US) - 42 -Walka na dystans (Podstawowe: łuk, kusza)
Krzepa (K) - 31 - Siła fizyczna, w walce i nie tylko
Odporność (Odp) - 41 - Odporność na ciosy, ale również na choroby oraz zmęczenie
Zręczność (Zr) - 39 - Kradzież kieszonkowa, wszelakie akrobacje, uniki w walce
Inteligencja (Int) – 35 - Wiedza i możliwości jej wykorzystania, lotny umysł, postrzeganie otoczenia
Siła woli (SW) - 31 -Odporność na strach, magie, istotne dla magów ( Ciebie nie dotyczy)
Ogłada (Ogl) – 32- Sprawianie dobrego wrażenia w rozmowie, przekonywanie do swoich racji bez użycia siły

Cechy drugorzędne (skrót) - wartość - Do czego wykorzystujemy

Stałe, lub wynikajace z cech podstawowych, wyjaśnie w boju.

Atak (A) – 1 - liczba ataków w turze
Żywotność/aktualna żywotność (Żyw) - 13 - Maksymalna liczba punktów życia, jeśli zejdzie poniżej zera możesz umrzeć, zostać okaleczona lub tylko pozbawiona przytomności
Siła (S) – 3- Wynika z pierwszej cyfry krzepy, ważna zadawaniu obrażeń
Wytrzymałość (Wt)- 4 - Wynika z pierwszej cyfry odporności, ważna przy przyjmowaniu obrażeń
Szybkość (Sz) – 4 - Ważna w odniesieniu do innych, 4 to wartość standardowa dla człowieka
Magia (Mag) – 0 - Tylko dla czarowników
Punkty obłędu (Po) – 0 - Liczba traum, czym więcej tym wieksze szanse na stałe pomerdanie w głowie
Punkty przeznaczenia (PP) – 2 - Liczba przerzutów, czyli ile razy w ciagu doby możesz powtórzyć rzut, oraz liczba "żyć" - jeśłi twoja postać umiera, wykorzystujesz PP aby jednak to sie nie wydarzyło.

Schemat rozwoju - które cechy będzie można zwiększyć za otrzymane punkty doświadczenia ( po skończonym etapie sesji). Narazie nie zaprzątaj sobie tym głowy.


WW
US +15
K
Odp +5
Zr +10
Int +5
SW
Ogl

A
Żyw +3
S
Wt
Sz
Mag
Po
Pp

Aktualna - jak już coś sobie rozwiniesz to trzeba to odnotować

WW 30

US 47
K 31
Odp 41
Zr 39
Int 35
SW 31
Ogl 32

A 1
Żyw 7/13
S 3
Wt 4
Sz 4
Mag 0
Po 0
Pp 2


Umiejętności (skrót do testowanej cechy, podstawowa/zaawansowana) - opis

Testujemy jak cechy, stąd też wiemy jaka jest wartość graniczna.

- Przeszukiwanie (Int, P) – Wchodzisz i widzisz czego szukasz, albo nie. Jeśli coś tam jest to znajdziesz to tak czy siak, ale mając umiejetność robisz to szybko.
- Sekretne znaki łowców (Int, Z)– znaki pokazywane oraz rysowane, rozpoznawalne tylko przez dana grupę
- Skradanie się (Zr, P) - Podchodzenie kogoś/czegoś bez wykrycia
- Spostrzegawczość (Int, P) - Czujne zmysły, dostrzeżenie szansy lub zagrożenia
- Sztuka przetrwania (Int, P) – Przeżycie w dziczy, polowanie, szukanie pożywienia, rozpalanie ognia, szykowanie schronienia
- Tropienie (Int, Z) – Wyszukiwanie śladów ludzi i zwierząt
- Ukrywanie się (Zr, P) - Chowanie się w celu uniknięcia wykrycia
- Plotkowanie (Ogl, P) - zdobywanie informacji poprzez rozmowę
- Wiedza imperium (Int, Z) - wiedza ogólna na tematy wszelakie, wiedza powszechna
- Znajomośc języka staroświatowego (Int, Z) - Prowadzenie dialogu z innymi osobami z imperiium, staroświatowy to język powszechny

Zdolności – opis

- Bardzo silny +5 do krzepy
- Odporność na trucizny +10 do testów przeciwko truciźnie
- Błyskawiczne przeładowanie – skraca ładowanie broni o akcje, dla łuku jest to akcja natychmiastowa – nie tracisz akcji ładując broń.
- Strzelec wyborowy + 5 do US
- Szybki refleks +5 do Zr
- Broń specjalna długi łuk - umiejętność posługiwania się długim łukiem

Ekwipunek

- 2 potraski
- Odtrutki
- Długi łuk (broń) Siła 3, omija 1 PZ, zwiększony zasięg
- 20 strzał
- siekiera (broń) siła S
- nóż(broń) siła S-4
- brudne, znoszone ubranie codzienne
- podstawowe wyposażenie biwakowe ( koc, kubek, miska, sztucce, hubka i krzesiwo)
- ilość (zk) złotych koron – 0
- ikosc (s) srebrników – 5
- ilość (p) mosiężnych pensów - 9
- ilość porcji niskiej jakości pożywienia – 3

 
__________________
ORDNUNG MUSS SEIN
Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103)

Ostatnio edytowane przez Dekline : 03-06-2023 o 13:55.
Dekline jest offline