Cytat:
Napisał Mi Raaz I mniej więcej tak są wszystkie narzędzia opisane. Bez jasnych reguł kraftingu. Jeżeli gdzieś są jakieś inne oficjalne materiały, to ja ich nie znam. |
Trzymajmy się powyzszego, bo ja tych zasad waszych nie spamiętam (są fajne itd., ale nie mam po prostu do tego głowy, wolę napisać dodatkowego psota w tym czasie.).
Chciałbym też pozostać przy pierwotnej koncepcji 3 dniowego odpoczynku.
Bran jest więc w stanie wycraftować w jeden longrest itemy za 30 gp i płaci za to 15 gp. Czyli tworzy itemy o wartości 10gp/dzień i "zarabia" na tym 5 gp. Jeśli będzie miał jakiś egzotyczny przedmiot, pobawimy się w magiczne przedmioty, ale będziemy to analizować indywidualnie. Można zawsze nająć pomocnika jak coś, wtedy czas ulega skróceniu, ale ten ktoś musi mieć biegłość w narzędziach odpowiednich i zwiększy to nieco koszt.
Cytat:
Napisał Dhorr Pytanie do MG:
Czy pokoje w tawernie będziemy mieli do naszej dyspozycji także później? Na jak długo? |
Nie, pokój był zarezerwowany i wykupiony tylko na pierwszy long rest dla Ko Ottaki. Czyli do czasu wyruszenia po meteor.
Cytat:
Napisał Plomiennoluski Szefunciuuu, a takie ziółka na gorączkę śnieżną bym se skombinował jak da radę. Jak w miastach coś jeszcze zostało. Do tego przygotowanka zakupowe i można działać. Koc i namiot mu się przydadzą i oliwy więcej. |
Czym jest gorączka śnieżna?
To co potrzebujecie, to opłaćcie i zapiszcie w ekwipunku. Nie jestem w stanie tego robić za was jeśli mamy ruszyć dalej
Co do leczenia chorób, w podręczniku mistrza gry jest kilka i ich eczenie abzuje głównie na testach kondycji. dlatego proponuję cenę, ilośc użyć zastosować jak w healer's kit. 5 gp 10 użyć i dawałoby to przewagę na test zwalczenia choroby na każdy dzień, w którym został użyty. Nie znam żadnego oficjalnego przedmiotu pod to. Byłyby to uniwersalne ziółka.
Cytat:
Aha, no i wciąż czekam na reakcję ryby na szum morza :P"
|
To ryba z jeziora, nie rozumie