Cytat:
Napisał Clutterbane Zacznijmy więc grę od tego momentu - Kurt postanawia porozmawiać z awanturnikami zbierającymi się na wyprawę do lochu, tj. zrujnowanej posiadłości nawiedzanej przez Bestię.
Rzut na reakcję 2d6+1 za CHA Kurta = 2+1+1 = 4. Niedobrze (hostile). Widły i pochodnie zostają skierowane w stronę Kurta. Z gniewnych pomruków moja postać wnioskuje, że zostaje posądzony za mającego coś wspólnego z zaginięciem wynalazcy i jego córki. Awanturnicy grożą, że zaciągną go siłą do lochu (threaten with capture).
Ilu ich jest? Widły i pochodnie brzmią jak drużyna zero-poziomowych postaci rodem z Dungeon Crawl Classics. Zakładam 4d4 awanturników, bo w tej grze każdy z graczy ma do dyspozycji cztery zero-poziomowe postacie. Wypada 10. Dziesięciu wrogich miejscowych...
Ciąg dalszy nastąpi. |
Niedobrze to wygląda, mam nadzieję że Kurt przeżyje to tragiczne nieporozumienie. Jeśli nie, to inny awanturnik będzie główną postacią?