Wątek: Słowianie RPG
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-02-2023, 13:27   #8
Campo Viejo
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Jeżeli świat jest tego warty, a gra jako całość ma tylko raczej kulejącą mechanikę, to może warto pokusić się o fuzję świata z silnikiem, na którym oparte są Yggdrasil/Keltia. Mechanika nie jest tragiczna a kompatybilność między settingami umożliwia ekspansję starego świata na nowe gotowe tereny (mityczna Scandia i Ynys Prydein, zwana przez Rzymian Britannią), bo okresy generalnie byłyby takie same, a regiony po sąsiedzku. Co prawda nie musi to być wcale łatwe i szybkie.

Generalnie jestem zagorzałym przeciwnikiem autorskich modyfikacji dobrych gotowych gier, ale z tego co piszesz, to zła mechanika może być łyżką dziegciu psującą rozgrywkę. Więc od takich żelaznych reguł są nawet w moich twardogłowym myśleniu miejsca na uzasadnione wyjątki.
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem