GreK, się nie przejmuj, ja to policzę i zinterpretuję. Nie przejmuj się tym bardziej kiepskim wynikiem, częstokroć to epickie faile budując bardziej emocjonującą opowieść od spektakularnych sukcesów. Możesz sobie spokojnie napisać fabularkę (długą lub krótką) o tym, co Nazz porabiał do momentu wypadku - może był na pokładzie i oglądał pojedynek pary rodaków czy może przebywał w swojej kajucie i drzemał, cokolwiek sobie gracz wymyśli.
I jeszcze jedno - początkowo założyłem, że opiszecie w swoich postach retrospekcję podróży do momentu wypadku, a potem wykonanie rzuty, na bazie których ja opiszę później, co się stało z Waszymi postaciami (Akrobatyka) oraz na ile się w pierwszej chwili orientujecie w sytuacji (Observe, Investigate, Logic), ale jeśli pójdziecie za przykładem Aro i GreKa i najpierw wykonacie rzuty, mógłbym Wam jeszcze w tej kolejce napisać jak je interpretuję i wtedy wiedzielibyście jak zakończyć swoje fabularki.
I druga sprawa: pamiętajcie, że każdy z Was ma średnio 3-4 Punkty Szczęścia, których można użyć m.in. do przerzutu nieudanego rzutu. Te zużyte odnawiają się pomiędzy określonymi scenami i zakładam taki reset licznika po przypłynięciu na Stros M’Kai, więc nie bójcie się ich wydania. Dla przypomnienia, jeśli chcecie zarezerwować sobie opcję przerzutu, zwyczajnie w teście dodajecie jedną kostkę k100 ekstra (czyli na przykład rzucacie 3k100, gdzie pierwszy wynik to rzut na Akrobatykę, drugi hipotetyczny na przerzut i trzeci na Observe; a może nawet i czwarty na teoretyczny przerzut Observe).
Daty poprawię na 100% po pracy.