Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-03-2023, 10:58   #26
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Aby rzucić zaklęcie trzeba przede wszystkim zdać odpowiedni test, na który składa się Siła Woli + Umiejętność (odpowiadająca szkole magii do której należy zaklęcie). W przypadku Calm trzeba testować Siłę Woli + Iluzję. Celowi zaklęcia przysługuje rzut obronny na SW. Zaklęcia mają różny koszt liczony w Punktach Magii (MP), zależny od ich poziomu; w przypadku Calm to 7 na pierwszym poziomie, 10 na drugim. Zaklęcia można ograniczać (Restrain a Spell) i tym samym obniżyć koszt MP o Bonus z Siły Woli (WpB). MP regenerują się po każdym długim odpoczynku (long rest, 8 godzin) lub można też inwestować w mikstury.

Na resztę pytań to już musi Keth odpowiedzieć. Chociaż na zdrowy rozsądek, to raczej dobry czarownik domyśli się, że nagły spokój jaki go ogarnął raczej nie był naturalny, nawet jeśli zaklęcie będzie rzucone z ukrycia.
 
Aro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem