Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-03-2023, 11:56   #433
Gladin
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Ach, zapomniałem odpisać odnośnie kibelków. Przekleję fragment z przygotowanego scenariusza.

Po długim (bardzo) czasie nieużytkowania nie ma na dole nieczystości, ale specyficzne warunki, jakie tam panowały w połączeniu z istniejącym przez długi okres czasu polem indukcyjnym doprowadziły do powstania zupełnie nowych gatunków roślin. Przypominają one mroczne zioła, jednak nikt nie jest w stanie określić ich nazwy ani przeznaczenia.
Jedną z cech tych rośliny jest wydzielanie specyficznego „zapachu”. Nie można jednak mówić o zapachu jako takim, gdyż zwykły zmysł powonienia nic nie wyczuje. Wydzielana przez nie substancja lotna jest bezwonna, ale ma właściwości halucynogenne. Za każdą rundę przebywania na najniższym poziomie (przeszukiwania) należy przeprowadzić stopniowo coraz trudniejszy test wytrzymałości do momentu, aż będzie on nieudany. Początkowy poziom trudności jest łatwy (+20%). W przypadku nieudanego testu ofiara zaczyna mieć halucynacje. Może widzieć nieistniejące przedmioty, przeszkody, przeciwników, słyszeć dźwięki i głosy, czuć nieistniejące zapachy. Aby otrząsnąć się, postać musi wykonać udany test wytrzymałości, wykonywany co rundę. Nie czyni jej to całkowicie odpornej przed ponownym poddaniem się oparom, ale za każde wyjście z transu otrzymuje ona kumulatywny bonus +10% do wszystkich kolejnych testów.
 
Gladin jest offline