Proszę interpretować moje opisy przy rasach i klasach jako:
powszechne = rekomendowane ze względów fabuły.
mniej powszechne = mniej dodatkowych wątków w fabule.
Nie wymienione = brak dodatkowych wątków, chyba że MG coś stworzy w trakcie.
Calistria, Erastil, Gorum są najbardziej polecani ze względów fabularnych tej kampanii, nawet jeśli nie jesteś klerykiem warto wybrać, któreś by mieć coś do powiedzenia w kwestii napotkanych miejsc kultu, przedmiotów i ich wyznawców. Później w mniejszej ilości obecni są Cayden Cailean, Desna, Gozreh, Shelyn.
Jeśli wybierzesz innego patrona możesz być zainteresowany w szerzeniu jego kultu, nawet kosztem istniejącego już dobytku i miejsc innych patronów.
Warto myśleć o craftingu, np. o tworzeniu zwykłej broni i próbowaniu obudzenia w niej dodatkowych magicznych właściwości podczas walki (krytyki), by zbrojownia drużyny miała więcej opcji przed rozpoczęciem misji.
Może też być mały dodatkowy dochód do królestwa, widzę popyt na towary z rąk władcy regionu i kleryka, nawet jeśli miały by być to zwykłe rzeczy z jego symbolem, wyrabianie oczywiście raz na jakiś czas pomiędzy misjami i władaniem królestwem. |