Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-04-2023, 01:49   #19
Wired
 
Wired's Avatar
 
Reputacja: 1 Wired nie jest za bardzo znany
Cytat:
Walka w systemie działa tak: Rzut umiejki atakującego vs trudność broni/rzut umiejki broniącego. W razie trafienia obrażenia określa się rzutem obr. broni vs Stamina+pancerz broniącego.
Mam kilka pytań, wrzucę tutaj, może pomogą też innym:

1. Jaka umiejka odpowiada za unik w walce wręcz? Dodge czy Parry? czy żadna?
Jeśli dobrze czytam to:
Melee Combat - atak wszystkim poza mieczem świetlnym, tylko atak
Lightsaber - atak mieczem świetlnym, tylko atak
Melee Parry - parowanie bronią innej broni/pięści (także mieczy, jedną ze specek jest "versus lightsabers")
Brawling - atak pięściami, tylko atak
Brawling Parry - parowanie w walce na pięści gdy obydwaj walczący są bez broni
Firearms - atak bronią palną na pociski, tylko atak
Blasters - atak bronią palną energetyczną, tylko atak
Dodge - unik przeciw atakom dystansowym (wszelakim, od włóczni po blastery)

2. Czy ruch postaci na coś wpływa poza dystansem przy poruszaniu się, jak np. wysokość lub odległość skoku?

3. Czy wielkość postaci/rasy na cokolwiek wpływa? Zgaduję że skoro 80cm Jawa latają po pustyni z karabinami to nie, ale się zastanawiam czy wybór mniejszej rasy mnie jakoś ograniczy (bo że pomoże włazić do szybów wentylacyjnych to w sumie zaleta).
 

Ostatnio edytowane przez Wired : 16-04-2023 o 01:53.
Wired jest offline