Ludźmi... w luźno genetycznym znaczeniu tego słowa. 30% genetycznej manipulacji, sprawia że w grze mogą być
furasy na przykład.
Androidem można zagrać
ALE:
Należy pamiętać, że Android to nie to samo człowiek. Pomijając oddzielną (nie zamieszczoną tu mechę) dla maszyn, Android nie ma ambicji i pragnień, ma tyle cele do osiągnięcia. A te są wyznaczane przez właściciela androida i mogą być zmienione przez niego... z punktu mechanicznego właścicielem androida ostatecznie będzie MG.
Co oznacza, że gracz grający androidem musi pogodzić się z faktem ograniczonej samodzielności. Nie będzie miał takiej swobody jak ludzcy gracze.
Android nie ma osobowości. Może osobowość doskonale symulować, ale jest to tylko symulacja na potrzeby osiągnięcia celu i ta symulowana osobowość może zmienić w ciągu kilku minut na inną, jeśli nowa zapewni większe szanse na osiągnięcie celu.
Dopuściłbym najwyżej jednego lub dwa androidy do gry i tylko wtedy jeśli stosunek ludzi do androidów, będzie wynosił 3:1. Czyli jeśli będę miał już 3 ludzkich graczy, to następny kandydat może być androidem.
Z innej beczki... podana powyżej lista umiejętności jest spisem zrobionym na podstawie innej gry SCIFI uzupełniona o parę moich pomysłów. W kartach postaci nie musicie mieć spisanych ich wszystkich
. Wystarczą tylko te w które wpakowaliście punkty rozwoju plus ewentualnie te które chcecie rozwijać w przyszłości. No i możecie wymyślać własne.
A i umiejek Wiedza Akademicka: [Dziedzina wiedzy] czy Broń do walki wręcz: [Specjalizacja] można wybierać więcej, oczywiście za każdym razem określając inną cechę w [ ].
Ps. Zapomniałem dopisać walkę bez broni[sztuka walki] w umiejkach. Tę też można brać