Cytat:
Niestety Szelma poinformowała mnie na PW o nagłych problemach osobistych, w związku z czym nie da rady uczestniczyć w przygodzie. Powodzenia i trzymaj się, cokolwiek Cię tam zastało!
|
Wielka szkoda, miałem nadzieję pograć z Szelmą właśnie. Może spotkamy się jeszcze w innej przygodzie.
Cytat:
W takim składzie powinniśmy dać radę przejść scenariusz, chyba że gdzieś po drodze zdarzy się TPK, bo jak pisalem, walki w PF2 są ponoć trudne i nastawione na współpracę taktyczną drużyny. Zresztą, chyba Santorine może to potwierdzić,
|
Zależy, jakie walki
Ale tak, zgadzam się, PF2 jest zdecydowanie bardziej drużynową grą niż jego poprzednik. Sądzę jednak, że w składzie, jaki mamy, powinno pójść w miarę gładko
Cytat:
Co do transparentnej mechaniki postaci, to mam mieszane uczucia. Bohaterowie pracują ze sobą po raz pierwszy, moim zdaniem powinno to wszystko wyjść w praniu albo przy jakiejś rozmowie o tym, co kto potrafi.
|
No to ja powiem, w czym Grakka jest dobry i co może zrobić zrobić podczas walki, bo ta wiedza prawdopodobnie się Wam przyda:
- ma wyjątkowo dobry Athletics, więc przede wszystkim będzie próbował zrobić Trip dla Fightera i innych (ponieważ Prone sprawia, że postać z tym statusem ma -2 do AC)
- ma dobry, ale gorszy od Athletics Stealth, więc potencjalnie może się skradać
- wreszcie, ma Battle Medicine. Ponieważ narzędzia lecznicze ubrał i będzie zawsze miał wolną łapę, on może leczyć podczas walki. Przyda się, skoro nie ma kapłana
Poza tym sporo innych umiejętności jak na rogue o tym poziomie. Nie są najlepsze, ale jest w nich przynajmniej kompetentny.