To może ja zacznę od tego, że jest to moja pierwsza postać w tym systemie... wojownik.
Jak większość z Was specjalizuje się w atletyce (oby w tej sesji było sporo zagadek opartych o przesunięcie ciężkich kamieni przywalających drzwi!)
Chodzi do szkoły magii... więc zna dwa cantripy (z dedykacji magusa)
Umie obsługiwać magiczne przedmioty (różdżki i takie tam po zdanym teście Arcane/Religion/Nature/Ocult - w zależności od przedmiotu, nawet, jeżeli jego klasa normalnie by mu na to nie pozwalała) Wziałem to, bo wydaje mi się, że wojownik nigdy niczego takiego nie może się nauczyć, a tu o...
Należy do szlachty herbowej, co niby może ułatwić pewne kwestie społeczne... chociaż nie specjalizuje się w kwestiach społecznych.
W walce polegam na tarczy i jakimś mieczu. Tarcza ma to, że jeżeli nią blokuję cios, to mogę przeciwnika otumanić (flat-footed zdaje się to ma nazwę), albo odepchnąć... niestety wybiera MG. I to chyba tyle. Jako, że to mój pierwszy PF2, to nie wiem czy postaci nie skopałem i jak będzie się sprawdzać w praktyce.
W internecie pisali, że wojownik powinien mieć inteligencje w granicach 8-10, a mój ma 16...
A poza tym, to od soboty wyjeżdżam w góry i nie odpiszę w następnej kolejce. Postaram się wrzucić deklarację co do działań w komentarze.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |