To jest tak, check this out, wiesz jak jest...
Przygotowania:
- Anáthema organizuje sobie hełm, jakiś niepozorny, byle metalowy. Przeprowadza na nim rytuał i zamienia w refuge z
Object Ride. Będzie nosić go na głowie, a w razie zagrożenia przyłapania na niecnej dywersji. Schowa się w nim i będzie udawać, że to tylko niepozorny klunk rzucony w kąt. Bądź odleci używając
Telekinesis
- Treggit załatwia dla niej truciznę
- Varluk poprawia Elven Chain za pomocą
Armor Maintenance
Przeniknięcie do tartaku:
- Jeżeli wyruszy w jego stronę transport z żywnością, Anáthema wniknie w beczkę z kapustą, winem czy tam skrzynie z fasolą. Poczeka aż zaniosą ją do spiżarni.
- Jeżeli nie będzie transportu, przeleci strzeżone granice tartaku w ciele sowy Treggita. Potem znajdzie jakiegoś kota, czy szczura i z ich pomocą będzie szukać spiżarni.
Dywersja:
- Zacznie od zatrucia przed kolacją beczek z trunkami i jedzenia w spiżarni.
- Wróci do zwierzęcego transportu i podróżując na gapę tam coś podpali, gdzie indziej kogoś utopi, zajrzy w ciemny kąt, może wygrzebie z szuflady jakie twarde dowody. Będzie szukać okazji. Finalnie może upozorować atak od przeciwnej strony niż drużyna będzie chciała się wbić, by odciągnąć część straży.