Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-02-2024, 08:06   #1
Quantum
 
Quantum's Avatar
 
Reputacja: 1 Quantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputacjęQuantum ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Kosa Przemytnika


Witajcie, Rozbitkowie!

Rekrutację mamy za sobą, więc miło mi powitać tych nieszczęśników, którzy będą próbować poradzić sobie i przeżyć na Kosie Przemytnika Na początek kilka zasad, żeby wszystko było jasne.

Bezpieczeństwo i Higiena Sesji:
1. Piszecie w trzeciej osobie czasu przeszłego. Dialogi najlepiej zaczynać od myślnika. Tylko jeśli naprawdę wam zależy, to używajcie na nich kursywy, mi obojętne. Myśli postaci zapisujcie w cudzysłowie i kursywą.
2. Tempo sesji to 4 dni dla graczy i 2 dla MG. Jeśli ktoś będzie wiedział, że nie wyrobi się z postem, proszę, żeby dał znać tutaj lub na PW. Trzy nieusprawiedliwione nieobecności i postać żegna się z przygodą.
3. Gramy tylko na forum, ewentualne dialogi między sobą załatwiacie we własnym zakresie, gdzie tam sobie chcecie.
4. W odpisach wypadałoby pogrubić imię postaci, do której się zwracacie, ale nie jest to absolutnie konieczne. Sam jednak zamierzam to robić, by wszystko było klarowne i każdy wiedział, co robi jego bohater.
5. Posty koniecznie justowane i wcinane (Indent). Można wrzucać obrazki do posta, ale w rozsądnej szerokości (530 pikseli?) żeby forum się nie rozjeżdżało. Inne można linkować.
6. Nie obowiązuje zasada jednego posta na turę, ale też bez lania wody proszę. Czasami po prostu nie da się napisać ściany tekstu i tyle.
7. Co do długości postów, to bez jednolinijkowych, żeby wątek przygody wyglądał jakoś miło dla oka. Średnio na awatara styknie, górnej granicy nie wyznaczam.
8. Jeśli chodzi o światotworzenie, to można to robić w granicach rozsądku, czyli bez akcji a’la: postać poszła do lasu i upolowała niedźwiedzia.
9. Wszelkie problemy (jeśli jakieś wynikną), rozwiązujemy jak cywilizowani ludzie. Jeśli ktoś będzie psuł atmosferę, pożegna się z grą.
10. Awatary do panelu wstawcie sami. 200 pikseli szerokości, w dół w sumie obojętne.
11. Gramy z mechaniką. Ja rzucam za swoje miniony (czasami też za Was przy testach), Wy rzucacie za siebie. Nie trzeba podlinkowywać żadnych rzutów, sam też nie będę tego robić.
12. Tak jak pisałem w rekrucie, rzeczą potrzebną mi, abym mógł zacząć sesję jest wskazanie jednego przedmiotu, które postać ma przy sobie, budząc się na plaży. Postaci, które mają wpisany do ekwipu pancerz, budzą się na plaży bez niego. Ale spokojnie, Wasz ekwipunek znajdzie się niedługo później
13. Kwestia współpracy drużyny: można rozgrywać jakieś konflikty, różnice zdań itd. ale macie ze sobą współpracować. To nie jest pięć solówek na bezludnej wyspie tylko przygoda dla grypy postaci. Jeśli ktoś będzie na siłę dążył do rozpadu drużyny, pożegna się z sesją.
14. Awanse w grze będą odbywać się na zasadzie Kamieni Milowych.

I to chyba wszystko, co najważniejsze. Mój post być może pojawi się pod wieczór.
Wy jednak możecie się już dogadywać i wymyślić jaki jest charakter relacji między waszymi BG. Możecie tutaj przynajmniej napisać co mogą o waszych BG wiedzieć inni BG, i jak z grubsza wyglądają (można wrzucić pełny awatar), żeby pozostali przynajmniej mogli sobie wyrobić o nich zdanie.
Płynęliście na Jenivere przez siedemdziesiąt dni i raczej nie było możliwości, byście nie zamienili między sobą zdania. W poście poniżej macie wypisanych najważniejszych NPC-ów, którzy rzucili się w oczy Waszym postaciom - część z nich obudzi się z Wami na wyspie, część będzie zaginiona. Ale o tym już w głównym poście.

Tymczasem można się witać i ewentualnie pytać
 
__________________
In the end... you only have yourself.
Quantum jest offline