Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-03-2024, 09:23   #238
Gladin
 
Gladin's Avatar
 
Reputacja: 1 Gladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputacjęGladin ma wspaniałą reputację
Używam (to jedna z dostępnych opcji) mechaniki trafień krytycznych. W momencie gdy żywotność spada do 0, każda nadwyżka zadanych obrażeń oznacza trafienie krytyczne. Np. obrażenia, które sprowadziłyby żywotność do -3 oznaczają rzut na tabelę trafień krytycznych +3. Rzut kością K100 decyduje o wyniku. Użycie tej mechaniki miało zwiększyć żywotność snotów, które mają niewiele punktów życia, biegają goło i mają niską wytrzymałość - nie każdy śmiertelny cios okazałby się śmiertelny Konsekwencjami trafień krytycznych może być oczywiście śmierć, odcięcie kończyny, krawienie, utrata przytomności, upuszczenie przedmiotów itd.

Szef goblinów miał sporo szczęścia. Jedno trafienie krytyczne unieruchomiło mu lewą rękę, drugie spodowało krawienie głowy dające mu -10% do WW, a trzecie sprawiło, że upuścił miecz. Ale nadal żyje.




Znaczenie wyników są rozpisane w podręczniku. Wynik 15-16 to śmierć.
 
Gladin jest teraz online   Odpowiedź z Cytowaniem