Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-04-2024, 19:29   #388
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 32 - 2527.01.31 ant; wieczór

Oki, to mój post jest :> Co do terminu to jest do końca pt 04.19 czyli jest 5 dób na zmajstrowanie posta :>

Stan postaci:

Warmund Kruger 13/13 ŻYW; R 6; s.zdrowy (0),
Kristof Grummiohr 13/13 ŻYW; R 2; s.zdrowy (0),


PD


- Kristof 10 PD za szybki post

- Kristof 10 PD za scenkę fabularną

- Kristof 10 PD za decyzyjność co dalej

- Warmund 5 PD za wrzucenie posta

- Warmund 5 PD za post


razem:

Warmund 500 + 10 = 510 PD (Klaus 157 PD)
Kristof 155 + 30 = 185 PD (pomocnicy po 115 PD)


PZ


Warmund 0 PZ
Kristof 139 PZ

---



- Oki to w tej turze minęło ok 10 - 15 min. Głównie na przemarszach przez zalewane ulewą nocne miasto albo włamywaniu się na podwórze magazynu. Jest w okolicach 11-go dzwonu.



- Pogoda jest paskudna. Pada ulewa i wieje silny wiatr. Do tego w mieście nie ma latarni ulicznych więc jest ciemno. A o tej porze to już pali się niewiele świateł w oknach i większość populacji już śpi.


- Obie postacie spotkały się na miejscu. Razem jest ich 2 BG, 1 pomocnik i 3 BN-ów.

- Sigrun udało się wyłamać zamek od furtki frontowej więc jest obecnie dostęp do podwórza magazynu.

- Sam magazyn przypomina stodołę czyli jest raczej długi. I ma bramy z przodu i z tyłu. Od frotnu także coś w rodzaju budynku mieszkalnego. Właśnie w nim pali się światło i jest scena przy okiennicy.

- Przez szczelinę widać 3 mężczyzn siedzących w kuchni przy stole. Rozmawiają o czymś intensywnie albo kłócą się. Ale na bryłę całego magazynu to kuchnia to niewielkie pomieszczenie.

- Większość okien jest wysoko nad ziemią nie da się z ziemi do nich sięgnąć. Tak jak w naszych stoodłach, chlewniach, oborach itd. W całym obejściu nie widać aby paliło się więcej świateł. Ale mogą być pomieszczenia bez okien.


Wiatry Magii

01 Magia Cienia
02 Magia Metalu
03 Magia Niebios
04 Magia Ognia
05 Magia Śmierci
06 Magia Światła
07 Magia Zwierząt
08 Magia Życia
09 Magia Dhar Chaosu
10 Magia Dhar Nekromancji

rzut: 8,6

08 Magia Życia +2 do czarowania
06 Magia Światła -2 do czarowania


- W tej turze bym chciał wiedzieć jak zamierzacie zabrać się za ten magazyn


---


- I chyba tyle z mojej strony na tą turę Jak coś nie jest zbyt klarowne to dajcie znać
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem