Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-09-2007, 13:42   #1
Gurgie
 
Reputacja: 1 Gurgie nie jest za bardzo znany
[Autorski] Alleria

Witam. Oto moja Pierwsza sesja tutaj, ale nie pierwsza w Życiu.

Fabuła: Alleria, kraina na której nie było od dawna żadnych wojen, jest zagrożona. Budzi się odwieczne zło wcielone: Gerand. Dronidos, brat króla Allerii, wysłał 5 Gryfików(Młodych gryfów) Z wezwaniem Pięciu Dawnych rycerzy Allerii... Jednak Kapłani Geranda, Zmylili Gryfiki, tak że listy dotarły do (nie)przypadkowych osób. Osoby te zostały porwane i podstawione tuż przed Dronidosem.
Cechy sesji:
-Sesja prowadzona będzie systemem opisowym.
-Duża swoboda w improwizacji i tworzeniu świata(Opis twojego bohatera będzie dodatkowymi informacjami o rasie).
-Koniec sesji będzie wtedy, jak się pokona zło.
-Niektóre wątki załatwie w komunikatorze(subquesty).

Postać:
rasy:

ludzie:
Twórcze istoty wyjątkowo uniwersalne. Zamieszkują Allerię i Duxpane.

Krótka historia:
260 rok II ery - Człowiek koczuje na Duxpane i Allerii.
310 rok - Człowiek się cywilizuje, Powstaje władza. Alleria dochodzi do władzy na Allerii.
345 rok - Duxor dochodzi do władzy na Duxpane.
365 rok - Duxor wypowiada wojnę Allerii.
366 rok - koniec wojny.
410 rok - ludzie spotykają krasnoludów. Pozwalają im się osiedlić u nich.
12 rok III ery - Orkowie wkraczają na Duxpane. Powoduje to miejscowe konflikty.
15 rok - ludzie decydują się nieatakować przybyszów.
150 rok - ludzie poznają elfy, w niedługim czasie poznają pozostałe uwczesne rasy.
233 rok - Gerand dochodzi do władzy na Allerii. Magią zabija 50% ludności, dużą część tych co przeżyli wysyła na atak Elferii.
235 rok - elfy pokonują Geranda. Gerand został pochowany w niewiadomym miejscu. Notatki najprawdopodobniej zniszczone.
1 rok IV ery - Nowa era, ludzie się ustabilizowali do dziś(320 rok IV ery).

orki:
Podobnie jak trolle, koczują na Całym świecie. Są stosunkowo inteligentne, i podobne do ludzi. Zachowania mają podobne. Są jednak trochę silnijsi i bardziej impulsywni. Lepsze w orężu, słabsze w magii.

Krótka historia:
317 rok II ery - pierwsza zmianka o orkach.
12 rok III ery - Orkowie wkraczają na Duxpane. Powoduje to miejscowe konflikty.
15 rok - ludzie decydują się nieatakować przybyszów.
30 rok - próba stworzenia państa.
32 rok - wojna z krasnoludami na południu.
115 rok - pokój z krasnoludami. Obie strony ucierpiały.
235 rok - połączenie niektórych plemion z trollami.
240 rok - przysięga Nentamu. Ciągłe życie po staremu.

krasnoludowie:
Wyjątkowo rozbawione alkoholiczne krasnoludy Żyją na Biegunach, oraz razem z ludźmi. Wytrzymałe i silne, ale wrażliwe na magię. Mają tylko 75 cm wzrostu.
210 rok II ery - Krasnoludy osiedlają się na Pólnocy.
410 rok - ludzie spotykają krasnoludów. Pozwalają im się osiedlić u nich.
1 rok III ery - krasnoludy osiedlają się na Południu.
4 rok - Niemiłe przyjęcie krasnoludów przez elfy. Początek wojny trwającej do dziś.

trolle:
Są agresywne. także zwinne i dobre w rzucaniu na odległość. Koczują na całym świecie. Dobrzy w swojej magii, niepotrafią się nauczyć tradycyjnej.
300 rok II ery - pierwsza zmianka o Trolach. Zamieszkiwanie okolic pustyni Trolli.
235 rok - połączenie niektórych plemion z orkami.
422 rok - Trolle odkryły nieumarłych.
1 rok III ery - Trolle wypowiedziały wojnę nieumarłym.
2 rok - Koniec wojny.

dżiny:
Istoty bez swojego królestwa. Jest ich nie więcej niż 10 000 na całym świecie. Niektóre są wyjątkowo sztywne, inne rozbawione. Potrafią się wznieść na 5 metrów, I są najlepszymi magami. Niestety Ataki mroku są dla nich śmiertelne.
-Brak danych historycznych. Nie mieszają się one do życia społecznego.

elfy:
Istoty Szlachetne, o zamiłowaniu do sztuki. Są Wysokie(2 metry wzrostu), i szczupłe. Doskonali Łucznicy i Magowie o Słabych ciałkach. Mają wojnę Z krasnoludami, a zamieszkują Elferię.

1 rok I ery - Elfy Zaczeły koczować.
24 rok - Pierwsze elfickie miasto.
356 rok - powstanie państwa elfickiego.
1 rok II ery - odkrycie magii.
4 rok III ery- Niemiłe przyjęcie krasnoludów przez elfy. Początek wojny trwającej do dziś.


nieumarli:
Nieumarli, wbrew pozorom nie są złymi istotami. Założyli swoje królestwo na zepsutych popiołem wulkanicznym ziemiach Tako-tiki. Niektórzy ludzie ich tępią, uważając ich za zło wcielone. Jest ich mało, Są odporni na ataki istot zła, Ale za to magia ich poważnie rani. Mają dość pesymistyczny charakter. powstali na wskutek Pewnego maga, co ocalił mieszkańców Tako-tiki.

422 rok II ery - Wybuch wulkanu na Tako-tiki. Powstanie nieumarłych.
1 rok III ery - Nieumarli niechętnie walczą z Trollami.
2 rok - zgoda.
100 rok - Akt o nieagresji wobec nieumarłych.

golemy:
Istoty o dużej sile zamieszkującę Podziemia Królestwa Invingam. Nie ma wrogów rasowych, jest wyjątkowo pokojowa. Całkowicie odporna na magie, za to Olbrzymia(4 metry wysokości) i Powolna.

-historia: Lud neutralny, Historia sięga początków I ery, Cały czas Żyją tam gdzie żyją.

Do tego trzeba dodać opis zewnętrzny, charakter i klasę.

Liczba Graczy:5 - Ważna kolejność zgłoszeń.
 

Ostatnio edytowane przez Gurgie : 03-10-2007 o 22:57.
Gurgie jest offline