Schemat w uproszczeniu: masz 150 punktów kupujesz za nie cechy, umiejętności, moce i atuty możesz wziąć wady za co dostaniesz dodatkowe punkty, uprzedzam, że skorzystam z każdej wady jaką wybierzesz :) W dnd są klasy postaci, których tu niema, więc schemat działania tam jest ciut inny. |
Dobra, to już jest znacznie lepiej. Można to jakoś sprecyzować? Ile siły ma zwykły człowiek? Ile Pudzian? Ile kosztują Supermeniaste lasery z oczu? Ile punktów warta byłaby wrażliwość na kryptonit? I tyle przykładów innych rzeczy, co nie wymieniłem, a na szybko przyjdą do głowy :] Potrzeba mi jakiegoś wyznacznika |
Zwykły człowiek ma od +1 do +4 siły (W m&m wartość cechy jest równa wartości bonusa dawanego przez cechę w dnd) Lasery (moc nazywa się blast) o ile pamiętam kosztuje 1 pkt za rangę (ranga równa się modyfikatorowi obrażeń, więc im więcej tym groźniejszy laser) Wrażliwość to zależny jaka, jak bardzo itp. Nie pamiętam z głowy. Ceny mocy musisz sprawdzić w srd w podanym linku. Jest tego kupa i ciężko spamiętać :) |
Masz jakiś patent na moc postaci, albo konkretną alternatywną postać? :P |
Zgłaszam się do sesji. Chętnie pomogę z mechaniką innym graczom. Planuję zagrać przedstawicielem Niemiec, piosenkarzem z supermocami ;) |
Ja prawdopodobnie zrobię Brytyjczyka, ze względu na najbardziej zaciśnięte stosunki z U.S. |
Super-żołnierz z byłego ZSRS się tworzy. Nie mam zielonego pojęcia, jak się zabrać za kartę, ale dam radę. Zawsze daję radę. |
Najpierw stwórz fabularna część, za mechanikę weźmiemy się potem. |
Ja terz się może zgłosze? |
Ja od siebie dodam, dla tych którzy nie wiedzą jakie moce brać, że z Lechunem i Arvelusem produkujemy postacie o sporej łącznej sile ognia, więc przydałby się ktoś leczący/latający/czytający w myślach/super silny (niepotrzebne skreślić) kto urozmaici przydatność ekipy w różnych sytuacjach itp. :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:19. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0