lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [WFRP 2ed] W objęciach Tzeentcha (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/11195-wfrp-2ed-w-objeciach-tzeentcha.html)

Ryder 02-04-2012 20:51

[WFRP 2ed] W objęciach Tzeentcha
 




W objęciach Tzeentcha

Rok 2524. Imperium nadal pamięta nie tak jeszcze dawną Burzę Chaosu, która będzie znaczyć się kolejną krwistobrunatną skazą na kartach historii. Choć dla przeciętnego obywatela najgorsze już minęło, to zarówno w wyższych sferach, jak i tych podziemnych, burza się dopiero naprawdę zaczęła. Stary Imperator Karl Franz jest już tylko nędznym cieniem samego siebie, wśród jego doradców znajduje się tyluż przyjaciół, co szpiegów, manipulatorów i śmiertelnych wrogów. Arystokraci wszystkich prowincji w stanie zimnej, dworskiej wojny o bezwzględności znanej tylko im samym. Łowcy czarownic z trudem sami nie popadają w obłęd, walcząc z ukrytymi siłami Chaosu, które tylko czekają na dogodny moment, by zadać ostateczny cios słabemu Imperium. Nikt nie jest bezpieczny. Wszystko może się zdarzyć. Niewiele osób jest świadomych całego napięcia, jakie towarzyszy okresowi Odbudowy... Nie żyją również zbyt długo, jednakże niewielu ich żałuje. Ludzie wierzą w to, co chcą, żeby było prawdą, marzą o prawdziwym pokoju, którego nigdy nie będzie końca... Tymczasem, za dnia dobre słowo, w nocy nóż. W słońcu uśmiech, w ukryciu szyderstwo... Uważaj na siebie, obywatelu. Nigdy nie wiesz, czy i gdzie obudzisz się następnego dnia... Wszak jest to najjaśniejszy dzień tego świata...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Witam serdecznie na mojej pierwszej rekrutacji! Jeżeli zaciekawiło Cię te kilka słów o stanie naszego świata, to może być sesja/kampania dla Ciebie.

Otóż, poszukuję graczy, którzy zechcą wcielić się w obywateli Imperium znajdującego się w bardzo... interesującej kondycji. Gdzie i jak przygoda się rozpocznie, pozostawiam na ten moment owiane mgłą tajemnicy, choć mogę zdradzić, że Twoja postać nie musiała nigdzie wyruszać, aby znaleźć swe przeznaczenie, czy też przeznaczenie znalazło ją. Ten Który Zmienia Drogi ma co do niej swoje plany.

A teraz kilka konkretów. Po pierwsze, będzie mało walki, główny ciężar rozgrywki będzie spoczywał na kombinowaniu i umiejętnym prowadzeniu dialogów, których będzie mnóstwo i to one właśnie będą posuwać rozgrywkę naprzód. Spodziewać się możesz teatralnych intryg w intrygach, nieco grozy, ale tego należy po prostu doświadczyć.

Od siebie gwarantuję sumienność i zaangażowanie, czego również oczekuję od graczy. Dynamika rozgrywki będzie dość płynna, ze względu na znaczącą rolę dialogów, które będziemy prowadzić w ggdocu, ale co ~5 dni będziemy wszystko wrzucać do tematu sesji, a ja pchnę naprzód, co się da.

Rasy i profesje dowolne podstawowe z podręczników 2ed, 100PD na początek standardowo, z małym zastrzeżeniem: Postać nie może należeć do marginesu społeczeństwa. Także chłopi, czy szczurołapy raczej nie przejdą, chociaż, jeżeli będzie to jakiś 'znaczący' chłop czy szczurołap, to czemu nie, zależy od Twojej kreatywności. Charakterystyka postaci i avatar muszą być, słowo o charakterze również. 3 Punkty Obłędu każdy dostaje gratis na wstęp. Rozwój postaci oczywiście będzie, no i myślę, że dobra zabawa. Chyba każdy lubi dialogi.

Historia będzie grała duże znaczenie, nie wymagam kilograma makulatury, ale wiedz, że dotychczasowe losy Twojej postaci mogą znacząco wpłynąć na przygody całej drużyny.

Wymagam podstawowej znajomości systemu, rzuty będę wykonywać ja, uwielbiam rzucać na wszystko, co się da, więc możecie być spokojnie o wszelkie opcjonalne umiejętności.

Jeżeli coś pominąłem, to przepraszam, odpowiem na wszelkie pytania. Rekrutacja potrwa do 15.04 (niedziela) włącznie. Czasu jest dużo, bo jest parę rzeczy w przygodzie zależnych od postaci graczy, a i na święta wyjeżdżam. KP przyjmuję na PM oraz maila: ryder052@hotmail.com

Zapraszam! :)

Avder 04-04-2012 12:26

Wyglada ciekawie, mysle nad slayerem, malo rozmowna postac ale musicie mi wybaczyc milosc do nich ;)

Aeshadiv 04-04-2012 12:32

Po co w ekipie slayer skoro z tego co MG napisał, można wnioskować, że rzuty będą na Ogd i Inta. Chyba, że pakujesz wszystko w krzepę i idziesz w zastraszanie[x][x][x] :)

Avder 04-04-2012 12:55

moj drogi, krasnale mimo ze nie przepadaja za "czleczynami" to sa bardzo przydatni, nie dosc ze zastraszy, jest slayerem, nie jest moze dyplomata ale w wielu przypadkach, jego "prosby" sa nie do odrzucenia. Nie zapominaj ze slayer to nie bezmozgi psychopata, to poprostu krasnolud ktory chce odkupic swoje winy chwalebna smiercia, a chwalebna smierc to nie ejst smierc z reki ulicznego menta, oczywiscie jesli takowy bedzie bardzo irytujacy to glowy poleca, ale dla perswazji slayer jest idealny.

Aeshadiv 04-04-2012 13:11

To się zobaczy jak się nam będzie wiodło, bo się zgłosiłem i mam bardzo człowieczą człeczynę :>

Avder 04-04-2012 13:18

Weak manlings all around

adurell 05-04-2012 01:15

Cytat:

Napisał Avder (Post 354510)
Weak manlings all around

Biorac pod uwagę zamierzchłą historię Sigmara i Krasnoludów obawiam sie, że to nie ten klimat ;)

Od 2 tyg wypatrywałem sesji WFRP, doczekałem się, o tym co lubię więc karta leci. ;)

Avder 05-04-2012 01:27

Nawet Sigmar nie ma szans w obalaniu kufelkow Bugmansa z krasnoludem ;)

Pinn 05-04-2012 20:52

Hmm... wstępnie się zgłaszam. Mam poprowadzić sesję WH na żywo i z chęcią rozgrzeje się w klimacie.

Pinn 06-04-2012 17:24

No to KP postaci poleciała ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:45.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172