lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   Dragon Ball (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/11271-dragon-ball.html)

Fiath 21-04-2012 08:50

Cytat:

A jak to ma się do cyborgów, rozumiem za zamiast Kondycji używają energii?
Nie. Cyborg jest po części człowiekiem więc również ma prawo się zmęczyć. Po prostu nie będzie to oddziaływało na jego mechaniczne podzespoły (np. przy energii poniżej 50 mechaniczna kończyna nie dostanie kary do punktów siły.)

Jeśli jednak grasz w 100% robotem, możemy to przedyskutować.

Ajas 22-04-2012 23:54

A ja znalazłem coś co moim zdaniem jest dość mocnym bugiem w mechanice, Mg ma już to na pw więc jeżeli uzna to za faktyczną wadę możliwe że zostaną poczynione w niej zmiany.

Mike 23-04-2012 09:34

Endoszkielet i wzmocnione włóknami fulerenowymi mięśnie i ścięgna chyba obeszłyby chyba zmęczenie :)

Postaram się dziś wysłać postać bo już chyba mam pełny obraz.

Komiko 24-04-2012 22:38

Rozumiem, że postacie o twarzach świń, psów i hipopotamów też zaliczają się do rasy "ludzi"? :D Można grać niebieskim Pterodaktylem?

A odnośnie dźwigni, wszystko zależy komu się je zakłada. Czasami dobrze wykonana dźwignia może skończyć się tym, że ktoś szarpnie ręką i oderwie nam od reszty ciała obie dłonie, którymi chcieliśmy mu tą rękę po mistrzowsku wykręcić, tylko dlatego, że jest 10 razy silniejszy :P Nie ma 100% skutecznych technik. To samo jest ze zwykłymi bułami na japę, sam trening bokserski nie zawsze przyniesie efekty w postaci obalenia, nietórzy mają po prostu mordę ze stali.

Mike 25-04-2012 09:40

Wiesz, w DB bohaterowie są 10x silniejsi od zwykłych ludzi, ale już miedzy nimi nie ma aż takich różnic, no chyba że weźmiemy pod uwagę głównego złego bosa :) A chwilowo zapowiedziany jest turniej między porównywalnymi zawodnikami :)
Co do treningu bokserskiego to masz rację. Ale nie jest on przeznaczony do obalania i wyłączania przeciwnika jednym uderzeniem. Tu wchodzi krav maga, albo rosyjska sistema.

Jak tam stan nadsyłanych kart? Ilu chętnych już jest do sesji?

Imoshi 25-04-2012 14:27

2 dni temu MG, Elthian twierdził, że ja jako jedyny dosłałem KP'ka. Jak jest teraz, nie wiem, ale sądzę że nasi Mistrzowie powinni dać jakiś konkretny termin w końcu. : D

Ajas 25-04-2012 15:32

A ja nie wiem jak robić mechanikę bo moim zdaniem percepcja jest trolująca ;/ Da się zrobić nameczanina którego nikt praktycznie nie trafi =.="

Rock 25-04-2012 20:37

Ciekawa sesja - niestety prawdopodobnie nie starczy mi czasu - nie mniej włączę się w dyskusję i przykład Ajas-a. Można go trafić jeśli ktoś weźmie umiejętność z Ki, która daje bonusy do celności. Nawet jeśli nie trafisz to możesz być tak twardy, że jego ataki nic Ci nie zrobią i się zamęczy na śmierć. Możesz dać ogromny obszar umiejce i wtedy unik na nic się zdaje. Możesz go oślepić i nie wie gdzie ma uciekać. Umiejętności to kwestia fantazji połączonej z dawką mechaniki. Nie przewidzisz co umieją Twoi przeciwnicy. Unik może ale nie musi zadziałać. To moje tylko zdanie Ajas ;x

Pozdr. i życzę miłej sesji ;)

Fiath 27-04-2012 15:36

Tadadadadawwww
Oczywiście jak chcę zrobić jedną rzecz to wyskakuje tysiąc innych do zrobienia.
Wybaczcie, ale przez chwilę mnie nie było ^ ^"

Pterodaktyle są niegrywalne - za duża przewaga naturalna itd. Nie chce mi się robić kolejnej mechaniki dla propozycji która psuła by wygląd zabawy.
Z kolei ludzio-zwierze, czyli "Furry" są grywalni, o ile przekonasz do tego Elthiego.

Unik zostanie lekko znerfiony gdy znajdę chwilę (jutro?) więc poczekajcie chwile przed rozdaniem statystyk. Jakkolwiek to co mówi Rock również po części jest prawdą

Mike 27-04-2012 16:07

Trochę za późno na poczekanie z rozdaniem, skoro już wysłałem kartę :P
Rozumiem, że ewentualna korekta jest dopuszczalna :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:47.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172