W takim razie ilu graczy zamierzasz dopuścić do sesji? I czy przez powyższe: Cytat:
To znaczy jeśli tak można i jeśli znalazłby się chętny. |
W sumie nawet taki pomysł byłby dobry ale warunkiem byłoby to że gracze pożądnie wezmą się za odgrywanie postaci i odpisywania w terminie. W takim razie mógłbym przyjąć nawet więcej graczy niż 7- tylu ilu powinnno być władćow. Takie coś może się zdażyć tylko wtedy jeśli oczywiście wszyscy zostaną zarezerwowani. Opis Mrocznych elfów mi się nie zmieścił w pierwszym poście, więc umieszczam go tutaj: Klan Cienistych Braci Cieniści Bracia cieszyli się z tego, że Księstwo Byka zostało osierocone przez władcę. Przez pięć lat niewielkie, elitarne oddziały napadały osady ludzi i orków w ich strefie granicznej, pozorując je tak, aby podejrzenie spadało zawsze na tych drugich. Taktyka ta okazała się wyśmienitą, gdyż do klanu należą najlepsi zwiadowcy w podziemiach, zaś na powierzchni stan jest podobny. W wyprawach łupieżczych wzięto nawet kilka tysięcy zakładników, którzy mieli służyć swoim panom jako niewolnicy, słudzy i gladiatorzy ku uciesze ich podziemnym panom. Na jednej z walk podczas krwawych igrzysk na największej arenie klanu walczył wielki i potężny minotaur imieniem Jorgnull, który był niepokononany, zaś jego wierność mrocznym panom była tak wielka, że przewodził gwardii najwyższej kapłanki Malassy w mieście Ygh-Maleth, w którym odbywały się zawody. Jego przeciwnikiem był niedawno pojmany ork o imieniu Hunjik. Mimo że jeszcze nigdy nie walczył na arenie, to o nim krążyły już legendy. Mianowicie, kiedy zwiadowcy mrocznych elfów napadli w nocy obozowisko orków, którzy wracali z wyprawy łupieżczej z majątku jednego z lordów Księstwa Byka, on się przebudził i widział że wszyscy jego bracia są albo w kajdanach, albo leżą martwi. Wściekły wziął udusił elfa, który chciał dla niego poderżnąć gardło i rzucił się na wrogów. Zanim go złapano w sieci zabił siedniu z nich i trwale okaleczył kolejnych pięciu. Pojedynek między orkiem, a minotaurem był zażarty. Topór Jorgnulla uderzał raz za razem ale Hunjik ze swoją włócznią był odrobine szybszy i powalił przeciwnika na ziemię. Gawiedź domagała się dobicia starego mistrza ale ork zamiast tego rzucił włócznią w stronę króla Klanu Cienistych Braci przebijając mu płuca. Inni gladiatorzy widząc taki obrót spraw rzucili się do gardeł swoim panom, a za ich przykładem poszła reszta niewolników z miasta. Minotaury widząc, że Jorgnull walczy u boku hunjika, któremu zawdzięcza życie przyłączyły się i w ciągu 24 godzin większość mrocznych elfów mieszkających w Ygh-Maleth została wymordowana przez buntowników. Większa część arystokracji podziemnego świata poległa, więc Strażnik Praw musiał ogłosić turniej, który miał wyłonić nowego króla Klanu Cienistych Braci. Turniej był krwawy, pełen podstępów i oszustw i mógł wyłonić tylko jednego zwycięsce. Typ Państwa: Klan Ustrój wewnętrzny: Oligarcia Głowa państwa: Król Stolica: Longdeep Główne Kulty: Malassa- 97%, inne kulty- 3% (Nie napisałem tu o kultach niewolników) Główne profesje do wyboru: Czarnoksiężnik, Suweren Dostępne rasy: Mroczny elf Sztuka prowadzenia wojny: ''Jesteśmy cieniem, jesteśmy twoim koszmarem...'' Mroczne elfy nie są zbyt liczną rasą, więc dostosowali do tego szczegółu całą swoją taktykę wojskową. Generałowie wysyłają najpierw forpoczty składające się z jednostek szybkiego reagowania, które zwykle składają się z niesławnych zwiadowców i jeźdźców na przerażających jaszczurach wielkości konia. Zwykle to starczy aby wróg wycofał się z podkulonym ogonem ale jeśli dojdzie już do walnej bitwy, wtedy stawiają na swoich niewolników- minotaury, udomowione bestie- hydry i swoich potężnych czarnoksiężników, oraz wiedźmy. Mocne strony Genialne siły szybkiego reagowania; potężne bestie; silne czary, wysoka inicjatywa Słabe strony: Polegają na nielicznych, elitarnych oddziałach, oficerowie dbają jedynie o interes własny |
Karta Postaci składać się ma z: 1. Imię Postaci i nazwa rodu z którego pochodzi (u orka niekoniecznie). 2. Wiek. 3. Rasa. 4. Profesja. 5. Specjalny przedmiot: keden możecie sobie sami wymyśleć, np. specyficzny wierzchowiec, broń rodowa, pancerz itd. 6. Pięć umiejętności lub czarów (umiejętności można wymyśleć, zaś czary ściągnijcie ze stron o grze Heroes) 7. Specjalizacja- jak w serii Heroes 8. Historia w której zawrzecie to wszystko co jest w normalnej historii, oraz to jakimi sposobami doszliście do władzy. Powodzenia! Jeśli chcecie, wasze postacie mogą być połączone więzami krwi, chociaż nie muszą się ze sobą zgadzać. |
No no... Teraz naprawdę wszystko wiem :) Dzięki ci za to Machiavelli. Teraz tylko zacząć pisać KP i do gry! |
Zostało jeszcze coś wolnego ? |
Krasnale albo Kadik, w zależności to co Konrad wybierze. Uwaga! Napiszcie mi na pw jeszcze raz swoje rezerwacje, a ja będę wpisywał to w temacie, żeby bałaganu nie było. |
To ja z chęcią skorzystam z tego co zostało :) |
Pchiller- Przerzuwacze Kości Antytroll- Republika Kupiecka konrad92- Klan Heartguard SyskaXIII-Kadik |
To może ja zagram krasnoludami. Spodobał mi się ich system walki i postępowania. Jest taki..... Krasnoludzki:) Chyba że Syska chciałby bardzo nimi zagrać to wtedy ja mogę zagrać kadikiem. ale według mnie jest tam za dużo magii. PS: Sory za ewentualne błędy. piszę z komórki. |
ja nie mam nic przeciwko magom :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:12. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0