lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Pathfinder/DnD 3.5] Mrok Powraca - rekrutacja dodatkowa (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/12003-pathfinder-dnd-3-5-mrok-powraca-rekrutacja-dodatkowa.html)

Qumi 10-12-2012 22:03

Każda klasa ma biegłości w jakichś broniach. Proficiencies.

Nie rozumiem pytania co do wilkołaka i wilka. Chcesz grać wilkiem czy kimś zmieniającym się w wilka?

K.D. 10-12-2012 22:33

W sumie do kiedy jest rekrutacja? Do pierwszej karty?

Jeśli lubisz przegryzać numerki, to wysyłam Ci mechanikę. Historia później.

Nemo 10-12-2012 22:33

http://lastinn.info/podstawy-dnd/117...tml#post390063
polecam.
BTW, Qumi, przyjmujesz jedna czy dwie osoby? Oryginalna przygoda jest bodajze na 6, z nowym rekrutem bedzie 5+niedlugo retired npc.
Moja mechanika jest skończona, historia bedzie zanim pojde spac dzisiaj. lub jutro. przed 8sma rano, i mean.

Qumi 10-12-2012 22:42

Oryginalna przygoda, jak wszystkie Adventure paths, jest na około 4 graczy. Jedna więcej to nie kłopot, ale dwie... hmmm... im więcej osób tym mniejsza dynamika sesji, z mojego doświadczenia. W zamyśle rekrutka jest dla 1 gracza, musiałbym się spytać drużyny co oni na to...

Co do terminu - myślę, że jeszcze z 3 dni skoro już parę kart dostałem. Chciałbym dołączyć nowego gracza przed przejściem do kolejnej części przygody ;-)

secutor 11-12-2012 09:44

Chcesz grać wilkiem czy kimś zmieniającym się w wilka? - Qumi
Moze byc czlowiek zmieniajacy sie w wilka, a moze byc czlowiek ktory za kompana ma wilka, bo i tak zamierzam sie skupic bardziej na wilku niz czlowieku. Tylko ze taki kompan wilk, wydaje mi sie ze wypada dosc kiepsko na tle innych, stad pomysl z podrasowaniem/umagicznieniem go.

Troche chce przedstawic relacje czlowiek (a raczej krzat) i wilcza natura, wiec beda musieli sie jakos porozumiewac, wiec niewiem czy slowo wilk pasuje, bo wilki owszem maja IQ 4 letniego dziecka, (jesli odpowiedno trenowane) ale z mowa u nich cierzko.
A wiedza jaka ma posiadac moj odgrywany (ewentualnie) wilk, ma przekraczac te normy.

Każda klasa ma biegłości w jakichś broniach. Proficiencies - Qumi
Po cos jednak sa te wszystkie bone breakr, drag, chocke chold, grapple czy udoskonalenia grapple immprove, graple rapid itd. itp. No wkarzdym badz razie pomyslalem zeby je dac wilkowi. No ale niewarzne. Ide dalej dumac nad tym systemem.

Qumi 11-12-2012 13:28

secutor... czy ty chcesz grać 10 poziomową postacią czy co? Macie 3 poziom, więc nie jesteście jeszcze aż tak potężni..

Zrobiłem małą ankietę w drużynie i uznali, że potrzebują tylko 1 dodatkowego gracza ;-)

Nemo 11-12-2012 17:39

Koncept Secutora mozna jako-tako sprobowac przedstawic jako druida, alchemika lub psiona egoiste, i guess. Moce polimorficzne da sie fajnei flavornac jako bringing out your inner beast, and stuff.
Anyway, moja karta bedzie troszke pozniej, bo zmienily mi sie malutkie detale charakteru postaci i szukam obrazka, bo stary jest definitywnie zbyt...promieniujacy złem :P.

secutor 11-12-2012 17:42

Chce zrozumiec jak sie tworzy postac i o co chodzi z tymi Feats.
W tabelce Druida, po prawej stronie, sa spels per day.
Na zerowym poziomie ma 0th = 3, 1st=1, po kliknieciu na 0 lub 1 wyskakuje lista czarow ktore moze zucac na tym poziomie. (Teraz faktycznie niewyglada na bezbronnego, tylko ze wczesniej tego niewiedzialem). Czyli ze bedac na poziomie 0 moze zucic 3 czary z tej listy? Czy ze moze zucac 3x karzdy z tych czarow? Mimo wszystko ide studiowac to dalej, jak nie do tej to do nastepnej sesji moze sie przyda.

Nemo - Koncept Secutora mozna jako-tako sprobowac przedstawic jako druida, alchemika lub psiona.
Druid ma craft a od tego pochodzi alchemy. Zeby uzywac tricizn wystarczy pierwszy poziom. Ja to tak rozumie ze nawet bez dodatkowej klasy Alchemist, moge miec trucizny jesli craft bedzie na 1 poziomie, a to znaczy ze z Feats Combat moge sobie dobrac Ader strike. Tylko zeby wziasc Ader Strike, musze miec miedzy innymi Improved Unarmed Strike (jesli Druid jest wilkiem, lub ma komana wilka, to oczywiste ze ten NIEuzywa mieczy i ma walke bez broni). Przy Ader Strike, przy wymaganiach jest tez Poison use, sprawdzilem liste poisons, a tam czytam: Lycanthropy (Werewolf)
Effect target transforms into a wolf under the GM's control until the next morning.
Czyli zamiana ofiary w wilkolaka. Mysle ze w klimacie i pasuje do wilka ktorego bym ewentualnie prowadzil. Ale z takiej przemiany, dla bohaterow, wynika wiecej zlego niz dobrego, bo za wroga maja wilkolaka, wiec pomyslalem nad innym rodzajem trucizny np. cos co fabularnie mozna opisac jako "wscieklizna", moze to: z listy Afflication Rabies Tylko niewiem jak sie dodaje takie rzeczy, zeby bylo zgodne z mechanika.

Someirhle 11-12-2012 18:28

Jest 9 poziomów czarów druida. Jak chcesz się dowiedzieć ile czarów danego poziomu możesz dziennie przygotowć i rzucić, znajdujesz odpowiedni poziom postaci, przesuwasz palcem i już wiesz. Na 4. poziomie postaci masz dostęp do 0-, 1- i 2-poziomowych czarów druida.
Żeby rzucić czar, druid musi mieć Wisdom na poziomie przynajmniej 10+poziom czaru, a także na początku dnia przygotować dane czary. Jeśli możesz dziennie rzucić np 2 czary drugiego poziomu, to na początku dnia wybierasz z listy 2-poziomowych czarów druida 2 czary - te właśnie czary będziesz mógł rzucić w ciągu dnia, raz każdy z nich. Możesz też wybrać dany czar wielokrotnie, by móc go rzucić więcej razy w ciągu dnia, ale suma nadal nie może przekroczyć dziennego maksimum dla danego poziomu. Po zakńczeniu przygotowywania czarów nie możesz już zmienić wyboru, następnego dnia możesz jednak przygotować inne czary.

secutor 11-12-2012 18:51

Dobra panowie bede musial zrezygnowac.
Jestem uwalony na conajmniej 2 tygodnie.
Rzycze milej zabawy i bawcie sie dobrze.
Koncepcji postaci niezdradze, tylko zachowam na inna sesje.
Sesje pewnie przeczytam.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172