lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D/Path]Ognie Erelhei-Cinlu (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/12077-d-and-d-path-ognie-erelhei-cinlu.html)

Qumi 01-01-2013 16:00

Nowy post bo ważne:

Mam pewną sugestię: jako, że niektóre klasy mają łatwiejszy dostęp do pupili - może dla nich obniżyć koszt pupila? Np. -1 * ?

Edit: albo inaczej: klasy takie jak druid/czarodziej/wiedźma zaczynają z * w pupilu.

K.D. 01-01-2013 16:23

Cytat:

Np. dla takiego druida czy czarodzieja jest to spory problem, bo nie mają dostępu do tego co normalnie mieć powinni, a więc muszą wydać tutaj punkcik. A dla takiego wojownika czy łotrzyka? Nie ma znaczenia.
Ojojoj, biedni druidzi i magowie, to ewidentna dyskryminacja tych nieużytecznych przedstawiecieli tier 1 w stosunku do przepaka jakim jest tier 4 rogal i tier 5 wojownik ;)

Qumi 01-01-2013 16:32

W pathfinderze też? Bo coś mi się zdaje, że fighter ma największy dps w pathfinderze z tego co czytałem, więc bym nie przesadzał z tą bezużytecznością.

abishai 01-01-2013 16:41

Cytat:

W pathfinderze też? Bo coś mi się zdaje, że fighter ma największy dps w pathfinderze z tego co czytałem, więc bym nie przesadzał z tą bezużytecznością.
Qumi, Qumi, Qumi...czy ty umiesz czytać? Czy nie wspominałem w sondzie że te sesje nie są czysto mechaniczne? Czy nie wspominałem o że mechanika jest pomocnicza. Naprawdę myślisz że to jaką będziesz miał klasę w jakim systemie i jaki będzie jej dps ma dla mnie i dla sesji znaczenie?

Więc powtórzę to ponownie. NIE MA ZNACZENIA. MECHANIKA JEST TU TYLKO DODATKIEM.
Chowańce magów i wiedźm są pikusiami. Nawet z ulepszonym chowańcem, to nadal są pikusie. Poza tym bez względu czy path czy d.d 3.5 w obu przypadkach dla czarodziei obowiązuje zasada związana z utratą chowańca w 3.5. Więc chowaniec czarodzieja jest kłopotliwy.

Cytat:

Powiem ci abishai, że mi się kojarzyły te * z dodatkowymi opcjami, a teraz raczej z ograniczaniem tego co normalnie ma klasa. Ulepszony chowaniec? To wydatek atutu - a wydatek atutu równa się *, więc powinien mieć to jeśli weźmie atut.
I są dodatkowymi opcjami. Magowie zaczynają ze zwierzakami więc je dostają. Druid nie zaczyna więc nie ma powodu by miał je dostać.

Qumi 01-01-2013 16:52

Wiem co napisałeś, ale mechanika wspiera fabułę. Np. biorę atut Improved Familiar i takiego impa jako chowańca. Dzięki temu mam pomocnika, który potrafi na życzenie stać się niewidzialny i szpiegować, dostarczać wiadomości czy robić inne rzeczy. Ten dps to było do tierów, które również biorą je pod uwagę - dlatego uważam że bez sensu jest się do nich odnosić ;-)

No i jakby nie patrzeć, te * to mechanika ;-)

Przy okazji: co do paktów z czartami to rozumiem, że chodzi o pakty opisane w Fiendish Codex - 9 hells: Faustian oraz Insidious Pacts?

Edit: Ps. co do mechaniki - niby sesja gdzie mechanika nie jest tak ważna, ale:

- tworzymy karty w pełnej mechanice
- stosujemy system * które mają bezpośredni wpływ na mechanikę

więc owszem - pytam o mechanikę bo nie chcę brać czegoś co się okaże bezużyteczne ze względu na *.

Od razu też pytam co z takimi przypadkami jak ta klasa gdzie jedną z główny cech klasy to towarzysz: https://sites.google.com/site/pathfi.../c-d/diabolist

abishai 01-01-2013 20:05

Cytat:

No i jakby nie patrzeć, te * to mechanika
Nie tylko i nie przede wszystkim. Nie chce mi się tłumaczyć naiwności w postrzeganiu tej sesji jako w pełni mechanicznej, bo od tego był okres sondy.
Niemniej ostrzegam po raz pierwszy i ostatni. W tej sesji przedkładam fabułę i logikę nad mechanikę i nie należy oczekiwać, że jakiekolwiek rzuty obronne czy special qualities obronią przed błędami politycznymi.

Co do Faustian pacts, diabolisty i innych takich spraw będą one traktowane jako jednostkowe przypadki i oceniane/wyceniane oddzielnie.
Diabolista pewnie przejdzie z impem.

Qumi 01-01-2013 20:49

Nie mówię, że sesja będzie w pełni mechaniczna ale że karty tak i * wpływają na nią :-P

Ok :)

Edit: 32 punkty atrybutów? A traity? Standardowe 2?

ImperatorK 02-01-2013 09:07

Cytat:

Napisał Qumi (Post 400931)
W pathfinderze też? Bo coś mi się zdaje, że fighter ma największy dps w pathfinderze z tego co czytałem, więc bym nie przesadzał z tą bezużytecznością.

Tak, casterzy nadal są królami, nic tu się nie zmieniło. Czekaj, to nieprawda, tak właściwie to zrobili się nawet silniejsi (poza Druidem, bo mu znerfowali Wild Shape). A DPS to nie wszystko.

Czy w sesji tej gracze będą mogli wziąść Leadership? Koncept sesji sugeruje, że atut ten mógły być bardzo użyteczny. Jeśli odpowiedź brzmi "tak" to polecam MG zajrzeć do podręcznika Power of Fearun. Są w nim zawarte dodatkowe zasady dotyczące popleczników i kompana. Urozmaiciły by rozgrywkę. Oczywiście nie zdziwiłbym się gdyby MG już znał i używał ten podręcznik gdyż jest on całkiem przydatny do tego typu gry.

Icarius 02-01-2013 09:45

Qumi te swoje pytania mogłeś zadać na Pw, teraz połowa tematu to mało konkretne wynurzenia....

Do rzeczy. Jeśli znajdzie się ktoś kto zdecyduje się na własny dom, niech napisze w temacie. Może znajdą się chętni gracze do jego zasilenia. Zważywszy choćby na obecność oka do wróżenia w sesji, konieczne będą sojusze. (mistrzowskie posunięcie abi żeby zmusić do współpracy na początek) Każdy potencjalny uczestnik sesji niech da znać w temacie.(będzie wiadomo z kim knuć:>) Zachęcam wszystkich do sesji, okazja do dość nietypowej zabawy zdarza się rzadko. W dodatku z takim Mg korzystajmy:)

Qumi 02-01-2013 10:11

Cytat:

Napisał Icarius (Post 401048)
Qumi te swoje pytania mogłeś zadać na Pw, teraz połowa tematu to mało konkretne wynurzenia....

Do rzeczy. Jeśli znajdzie się ktoś kto zdecyduje się na własny dom, niech napisze w temacie. Może znajdą się chętni gracze do jego zasilenia. Zważywszy choćby na obecność oka do wróżenia w sesji, konieczne będą sojusze. (mistrzowskie posunięcie abi żeby zmusić do współpracy na początek) Każdy potencjalny uczestnik sesji niech da znać w temacie.(będzie wiadomo z kim knuć:>) Zachęcam wszystkich do sesji, okazja do dość nietypowej zabawy zdarza się rzadko. W dodatku z takim Mg korzystajmy:)

Nie zgadzam się. Pytania powinny być informatywne dla każdego chętnego. To nie były pytania o założenia fabularne mojej postaci. Teraz każdy wie, że trzeba nekromantę lub mistrza przemian aby mieć * oraz że wyrocznia klasyfikuje się jako kapłanka.

Ja myślę nad magiem naczelnym domu Despana.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:00.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172