Zormar, wtedy wydaje mi się, że dałem za dużo. Poza tym, to i tak storytelling, więc nawet te umiejętności mają w sporej mierze charakter poglądowy, bo będzie się w co najmniej równej mierze liczył opis wykonywanej czynności. Barthirin, oczywiście, że ekwipunek z głową, ważne, żeby pasował do tworzonej postaci. Praktycznie, to można zrobić i postać jakiegoś bogacza, jeśli bardzo ładnie się go opisze i dopasuje nawet umiejętnościami. Tylko po co by było takiemu bogaczowi zapuszczać się do takiej wioski? |
Kurde, z jednej strony w Wiedźmina bym sobie chętnie zagrał, a z drugiej pamiętam problemy w ostatniej sesji. To sie chyba nazywa dylemat tragiczny:D no ale skoro przedmówcy wspominają o niej w pozytywach to sie skusze, karta będzie:D |
Cytat:
|
Gdzie byś chciał KP dostać, Zara? |
Nie mógłbym odpuścić Wiedźmina na LI:-) . Swoją drogą szkoda, że tak mało jest sesji w tym świecie. Zgłaszam maga. |
Barthirin, KP najlepiej poprzez prywatną wiadomość. |
Przyda się wam Bard? |
S.W.A.T on jest kapłanem, który lubi bić złych magów po czerepach swoim kosturem, prawda MrKroffin? :D Edit: Moja KP poszła, mam nadzieję, że niczego nie przeoczyłem, ale wszystko powinno być dobrze. |
Cóż dopiero zacząłem poznawać świat ze tak to ujmę sesji RPG, ale chętnie zacząłbym od czegoś mniej zobowiązującego, a taka własnie wydaje się być ta sesja. Jeśli chodzi o umiejętności czy walka bronią nie jest zbyt szerokim pojęciem?? Według mnie warto to podzielić na: walkę bronią jednoręczną walkę bronią dwuręczną walkę bronią Drzewcową łucznictwo broń miotana walka dwiema brońmi To tylko moja opinia ale wszystko zależy od mistrza gry, chociaż chętnie poznałbym waszą opinię na ten temat. |
Cornoctis, mimo, że to storytelling, to i tak opieram się w nim na podręczniku do Wiedźmina, gdzie wśród umiejętności czysto bojowych mamy rozróżnienie na: - walka bronią -umiejętność posługiwania się orężem oraz tzw. bronią improwizowaną - walka wręcz - umiejętność walki wręcz - rękami, nogami, głową itp. - strzelanie - umiejętność posługiwania się bronią strzelecką: łukami, kuszami itp. - rzucanie - umiejętność miotania różnymi przedmiotami: nożami, kamieniami, kijkami itd. Ale to i tak mały problem, bo przy selekcji postaci, a widzę, że ta będzie niezbędna, by wybrać podaną wcześniej liczbę graczy, nie będę brał szczególnie pod uwagę cech, czy umiejętności, a część fabularną. Poza tym, będzie można jeszcze wprowadzić poprawki/ujednolicić umiejętności z wybranymi graczami. Ale jest to także storytelling, więc będę brał pod uwagę również historię postaci, opis wykonywanej czynności itp. oceniając możliwości w samej rozgrywce. edit: muszę dodać, w związku z pytaniami na PW, że nie będę oceniał, wskazywał poprawek itp. w części fabularnej KP, by były równiejsze szanse przy ocenianiu ich. Do 24 lipca jest czas, by wysyłać mi KP, czy jej poprawki. Kart już wpłynęło tyle, że nawet na ten wczesny moment rekrutacji, dostałem 6. Nie mam zamiaru się uginać i miejsc w sesji będzie 3 lub 4. Więc jeśli Wam zależy, to możliwe, że trzeba będzie się ciut postarać. Ale jak dodaję, rekrutacja dotyczy głównie części fabularnej, bo mechanikę to można dograć tuż przed rozpoczęciem sesji. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:09. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0