lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [WS] Władcy Stworzenia (kolejne podejście) (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/13867-ws-wladcy-stworzenia-kolejne-podejscie.html)

Aves 06-02-2014 13:41

Również chetnie zagram zrobie kp

piotrek.ghost 06-02-2014 15:28

A długość postów jaka? i częstotliwość?

Gruandotrop 06-02-2014 16:34

Wszystko jest w systemie... co tydzień odzyskuje się 5 pm, a po 3 tygodniach braku obecności bóg znika... a co do długości to nie mam pewności

Anonim 06-02-2014 16:43

Ekste
Główne przesłanie Eksta
Inne nazwy: X-Terminator, Wielki Bimbrownik, Zieleń
Koncept: Zainteresowany śmiercią pijany ogrodnik
Domeny: Życie (Rośliny), Chaos (Nietrzeźwość)
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Atak: 4k6
Obrona: 2k6
Życie: 40
Opis szczegółowy: Ekste to żywa i myśląca kwintesencja życia roślinnego działająca w celu zapewnienia odpowiedniego pożywienia florze. Orędownik nieustającego rozkwitu i rozwoju nie dba o jakiekolwiek formy porządku. Im szybciej tym lepiej. Dba również o zwierzęta, wśród których najbardziej ceni te podatne na napoje powstałe z procesu fermentacyjnego lub odurzające właściwości niektórych z roślin. Zafascynowany przemijalnością będzie próbował pozyskać moce związane z rozkładem i śmiercią. Ekste nie dba o koncepty dobra i zła, dlatego jego kultyści mogą być wesołą gromadką nierobów jak i naćpanych psychopatów mordujących za kolejną działkę.

Fielus 06-02-2014 17:09

Anonimie, widzę że wracasz do nas :)

piotrek.ghost - prawdę mówiąc, podczas poprzedniej edycji zetknąłem się z tym, że gracze na prawdę się mocno wysilali podczas tygodnia, pisząc po kilka dłuższych postów. Jednak były również sytuacje, gdy pojawiła się w tygodniu tylko jedna, bardzo zdawkowa wypowiedź. Ot i wszystko.

Quelnatham 06-02-2014 17:13

Eh. Naprawdę mnie jara pomysł grania bóstwem (od czasów Black&White albo i Populusa), ale trochę się sparzyłem na poprzedniej sesji. Więc zanim się zapiszę (a zrobię to prawie na pewno) pytania.

Jak zamierzasz sobie poradzić z tym co wg niektórych sprawiało problemy/ było niedookreślone w poprzedniej sesji, czyli:
  • Będą podsumowania?
  • MG będzie grał swoim bóstwem?
  • MG będzie pilnował wypełniania Boskich Dekretów czy odnośni gracze?
  • Co z inteligentnymi rasami? Kto je będzie kontrolował?
  • Będą jakieś losowe zdarzenia czy czysty PvP?

To tyle. No i propsy za rekrutację ogólnie :-)

Anonim 06-02-2014 18:12

1. Muszą być. Bez tego znów skończmy po 5-6 kolejkach.
2. Nie widzę problemu.
3. Każdy powinien pilnować Boskich Dekretów... a te dekrety mogłyby być droższe tak swoją drogą. Proponowałbym, żeby każdy wklejał listę Boskich Dekretów na początek swojej wypowiedzi. Te 1-8 linijek tekstu na serio nikogo nie zabije. Może będzie dla postronnych trudniej czytać, ale z pewnością dla grających będzie łatwiej grać.
4. Proponowałbym ustawić ograniczenie ilościowe inteligentnych ras. Na przykład 5 i każda następna "inteligentna" rasa byłaby traktowana jako "potwory", "dzicy" nie tworzący żadnej cywilizacji i nie korzystający ze zwykłych konceptów - którzy jednak przy kierownictwie bóstwa mogliby podbić ośrodki cywilizowanych ras i na przykład po 5 takich ośrodkach jednej cywilizowanej rasy awansować do cywilizowanych i skopać przegranego do "potworów".
- jeśli chcecie mogę zrobić niewielką mechanikę do tego, żeby nie było wolnej amerykanki, a równocześnie żebyśmy nie stracili z pola widzenia grania bóstwami
5. Proponuję bez losowych zdarzeń i proponuję ulepszyć PvP poprzez dodanie konkretnych celów walki (na to też można stworzyć niewielki silniczek).

Przydałaby się jakaś mapa powiedzmy sektorów, dzięki czemu będziemy orientować się co gdzie jest, a nie odbierze to możliwości tworzenia własnych terenów.

Fielus 06-02-2014 19:18

Podsumowania muszą być na pewno. Dzięki temu nasza rozgrywka zostanie jakoś usystematyzowana, co w przypadku tak płodnych graczy, jakich mieliśmy ostatnio jest nieodzowne.

Tak, zamierzam zagrać.

Co do dekretów, chciałbym poprosić o przestrzeganie pewnej maniery, żeby jego dokładne działanie, wszystkie przewidywane implikacje i ze dwa przykłady działania wklejać w komentarzach do sesji do wglądu innych graczy niedługo po wydaniu Dekretu. Przestrzeganie zrzuciłbym wtedy na uczciwość wszystkich graczy i każdego z osobna - nie widzę siebie w roli SS-mana, kontrolującego tylko na wszystkie możliwe sposoby.

Pomysł Anonima wydaje mi się godny rozpatrzenia. Możemy jednak spróbować początkowo nie ograniczać siebie-graczy dodatkowymi mechanikami. Spróbujmy tak, że domyślnie cywilizacja podlega pod swojego stwórcę i on zobowiązuje się przynajmniej raz na dwie tury coś o nich wspomnieć. Tutaj również odwoływałbym się do wzajemnego zaufania i uczciwości współgraczy.
Jeśli moje zaufanie zostanie zawiedzione, wkroczy Anonim. :)

Rozpatrując zdarzenia losowe, nie mam prawdę mówiąc nawet koncepcji jakie mogłyby one być... Jesteśmy wszak bogami. Co by nas miało losowego spotkać? Najazd anty-bogów? Ktoś musiałby wobec tego i nimi kierować... Nie. Zdarzeń losowych nie przewiduję.
Tutaj popieram wprowadzenie "celów" każdego boga w pełnej rozciągłości. Macie moją "okejkę".

Googolplex 06-02-2014 19:25

Anonimie przerażasz mnie kiedy zaczynasz mówić o mechanice.

Co zaś tyczy się cywilizacji to tak tylko w stronę przyszłych graczy prośba abyście tworzyli je w czasie. To znaczy aby nie pojawiała się nagle w pełni ukształtowana cywilizacja a ewoluowała w trakcie rozgrywki.

piotrek.ghost 06-02-2014 22:21

Jakby były posty "na awatara" to byłby zainteresowany, bo koncept sie wydaje fajny ale nie wyrobie sesji na rozpisywanie się, i szczerze mówiąc troche nie ogarniam tych wszystkich mocy:P


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:16.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172