lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Crystalicum] Zagubiony szlak (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/14117-crystalicum-zagubiony-szlak.html)

Bakcyl 14-04-2014 02:01

Cytat:

bo stwierdziłam, że na Ducha rzuca się dość często
A to już zależy tylko od okoliczności chyba. Za to szczęście ma swój udział w większości testów.

Cytat:

Moim zdaniem wprowadza to balans do postaci.
Z jednej strony tak. Z drugiej, to już zależy od ciebie, w jakiej konwencji chcesz rozgrywać sesje. Jak ma być z wykopem, to można pozwolić się graczom przepakować. Jak mają być słabsi, to dać im mniej punktów i tak dalej. Choć jeśli ktoś będzie chciał optymalizować postać, to zrobi to i tak zawsze zgodnie z regułami, by zwiększyć jej szanse na zdanie testów.

Ja raczej tworzę postać, jak mam jakiś koncept i o ile pasuje on do wizji MG, o tyle jest ok. Ale jak mam kombinować z budową postaci, bo muszę trzymać się sztywno podręcznika niczym wyroczni, to mi się nie za bardzo chce

No więc chyba doszliśmy do porozumienia.

czajos 14-04-2014 06:05

A już myślałem, że o tym systemie nigdy nie usłyszę. :)
Z największą chęcią się przyłącze. :)
Znudzony życiem w luksusach, bogacz/złodziej z Dziewięciu miast zgłasza się na wyprawę :)

Ferr-kon 14-04-2014 14:50

Z mojej strony - jako że system zakłada, że postaci są niedoświadczone (po prostu trzeba zauważyć, że mamy limit do maks. 5 poziomu w cechach i umiejetnościach, a to jest góra "powyżej przeciętnej" albo "zawodowiec" :D) to zdecydowałem, że z mojej strony idzie księżycowy krasnolud, żeglarz który zjadł już trochę życia na statkach, ale jego ostatnia wyprawa zakończyła się dość tragicznie :D

Dużo krasnoludów, fajnie będzie!

Mechanicznie - skupiony na żeglarstwie, przywództwie (ale to z czasem, to z czasem) i walce wręcz. Zobaczę jak to będzie z wadami/zaletami (szkoda, że ograniczamy wady Duchem, będę musiał trochę przebudować postać, ale szczęśliwie duch to siła mojej postaci :D).

Jeeeeszcze rozważam, czy nie zrobić elfa. W sensie, czy nie za dużo tych krasnoludów będzie :D

Googolplex 14-04-2014 15:43

Przewidujesz rozwój postaci podczas sesji czy też do końca pozostaną takie jakimi je stworzymy?

Penny 14-04-2014 15:48

Byłoby nudno gdybyście się nie rozwijali. Będziecie dostawali Punkty Doskonalenia na rozwój.

Bakcyl 14-04-2014 15:49

Fer Kon

Wow, co za inwencja! Nie dość, że krasnal, do tego księżycowy, to duch będzie twoją główną cechą. I zapewne nie dlatego, że Penny wcześniej wspomniała o tym, iż u niej rzuca się na ducha bardzo często? :D

Ferr-kon 14-04-2014 16:21

Nope, po prostu dlatego, że to żeglarz o wielkiej sile woli, kierowany w życiu głównie determinacją, żądzą przygody i silnymi przekonaniami :D

Ale Googol zadał ważne pytanie - to raczej jedna/kilka drobnych przygód, czy raczej porządna, awanturnicza kampania? :)

Googolplex 14-04-2014 17:11

To jeszcze jedno pytanie. Czy postaci znają na starcie triki i jeśli tak to ile?

Ferr-kon 14-04-2014 17:21

Znają jeden trik.

Penny 14-04-2014 17:52

Znają jeden, choć istnieje Zaleta, która pozwala wybrać dodatkowy trik. Prosiłabym jednak byście z takimi drobnymi pytaniami pisali do mnie PW.

Co do Twojego pytania Ferr-kon, to zobaczymy jak się wam będzie grało. Jeśli po zakończeniu tego, co przygotowałam będziecie chcieli więcej to nie będzie raczej z tym problemu. :)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:52.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172